• Die enig idee hebben wat de regering kan doen om te bezuinigen? n_n
    Want ik ben NIET geniaal maar ik moet het dus wel in een verslag gaan zetten. x.-
    Dus,
    Wie is zo lief om te helpen? (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben geniaal ='] ze moeten om te bezuinigen zorgen dat er niet meer geld wordt uitgegeven dan ze hebbe =']


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben geniaal! Maar niet geniaal genoeg om dit te zeggen (':

    Ze kunnen de JSF afbestellen. Die dingen kosten miljarden en ze schijnen ook nog eens niet goed te werken.


    I am an idiot, I move.

    En waarom zou de regering al moeten gaan bezuiningen? Als ze nu bezuinigen is onze economie helemaal naar de knoppen door die crisis x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    En waarom zou de regering al moeten gaan bezuiningen? Als ze nu bezuinigen is onze economie helemaal naar de knoppen door die crisis x'D

    Dat moet je niet aan mij vragen. ><
    Enneh.
    Wat is JSF? ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben extreem geniaal en toch kan ik je niet helpen. ö
    Niet geniaal dus, sorry. Ik zou het niet weten.
    Misschien gewoon niet zo veel geld verkwisten aan van die onnodige dingen? (en van die onnodige dingen weet ik nu even geen vb.)

    lieve, ik ben te geniaal vor die vraag. tsssss. grapje xppp.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ipv. te discusieren en te kibbelen écht te werken. Die mensen worden ZELF betaald voor wat ambras te maken, als ze hun loon is naar beneden doen. Besparen ze ook al een deel :Y)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    België of Nederland?
    België is in ieder geval zo'n premieland, wij geven echt veel premies voor dingen x'D Misschien daar in besparen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Dat moet je niet aan mij vragen. ><
    Enneh.
    Wat is JSF? ><


    Joint Strike Fighter (ofzo)
    Een gevechtsvliegtuig.


    I am an idiot, I move.

    Geen nutteloze dingen kopen en zorgen dat mensen hun baan houden en zodat ze minder mensen een uitkering moeten geven. En beter controleren waar hun geld dat zo doneren heen gaat!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nederland ^^
    En idd: Geen nutteloze dingen bouwen:
    Ze hebben bij ons in Tilburg voor een paar TON een draaiend huis midden in een rotonde gebouwd. Hij is vet lelijk en het veroorzaakt alleen maar ongelukken want al die mensen gaan daar naar kijken.
    'Ze hebben er ooit op gespoten: Liever een voedselbank'.
    Ghehe


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De AOW omhoog brengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben meer dan geniaalheid, :]

    Niet meer zoveel zeiken en gewoon dingen gaan doen. Weg met de bureaucratie! Anarchy in the NL!


    History is not hatred.