• hey, ik moet ff mijn verhaal kwijt over mijn ouders. ik vroeg mezelf al een hele tijd af hoe ik het zolang vol kan houden achter de computer, soms zit ik er een hele dag achter zonder naar beneden te komen. ik probeer nu wat te minderen,en dat lukte me al aardig, maar nu niet meer, en ik weet ook hoe het komt: mijn ouders zijn er niet voor me en ik moet alles thuis en op school zelf maar regelen. nu mijn broer het huis uit is reageren ze zich alle2 tegelijk af op mij, daarom ga ik steeds op mijn kamer achter de computer zitten, dan voel ik me minder verdrietig. weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan? laat ajb een berichtje achter.

    groetjes lianne.


    You'll never know, friends like these...

    De enige optie is praten met je ouders. Oké het is niet de enige maar ik denk wel de beste. Tuurlijk is het moeilijk voor jou. Maar misschien hebben je ouders problemen op werk of moeten ze er nog aan wennen dat je broer uit huis is. Praat er over dat zal ten eerste opluchten en ten tweede misschien ook wat duidelijkheid scheppen.
    Succes(Y)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Eerst wil ik zeggen dat ik het echt gewoon k*t voor je vind.Probeer er eens met je ouders over te praten. MAar probeer niet boos te worden, te gaan schreeuwen. Dat helpt niet. Ik zou het anders ook niet weten.

    xX

    probeer inderdaad te praten met je ouders, het is misschien moeilijk, maar wel het beste. probeer anders of je broer je kan helpen.

    succes en sterkte


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    praat , reden


    - -

    dankjewel voor al jullie lieve berichtjes, tips zijn nog altijd welkom, ik zal proberen te praten en ik vraag mischien ook of mijn broer erbij komt. nogmaals, dankjewel, allemaal.

    groetjes lianne


    You'll never know, friends like these...

    Ik zit soms ook met die problemen,ik heb er ook nog eens 2 van die etter stief broertjes/zusjes bij.Maarja praten werkt bij mij niet.Ik schrijf het altijd op papier...


    Lalalalalalalala.

    als ik in jou geval zou zijn, zou ik men ouders verrot schelden, maar dat doe je beter niet xD want wat ik doe, is meestal verkeert, maar idd je zou er beter over praten, als men mamy kwaad is op mij (zo dagelijks wel eens) zeg ik gewoon 'mama, stop me jaloers te zijn op men leven! en reageer je niet op mij af!' dan word ze meestal nog kwaader, en begin ik te lachen, en dan rent ze achter me aan en loop ik snel naar men kamer XD

    als ik in jou geval zou zijn, zou ik men ouders verrot schelden, maar dat doe je beter niet xD want wat ik doe, is meestal verkeert, maar idd je zou er beter over praten, als men mamy kwaad is op mij (zo dagelijks wel eens) zeg ik gewoon 'mama, stop me jaloers te zijn op men leven! en reageer je niet op mij af!' dan word ze meestal nog kwaader, en begin ik te lachen, en dan rent ze achter me aan en loop ik snel naar men kamer XD



    Whahaha omg jij bent zo hilarisch,mensen moeten een voorbeeld aan je nemen xD


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Whahaha omg jij bent zo hilarisch,mensen moeten een voorbeeld aan je nemen xD

    Jah weet ik X'D Okéj neej ego hier XD
    Maar ik vind eerlijk gezegt wel dat men mama jaloers op me is, want als ik ergens heen ga met vrienden begint ze altijd te zagen en geeft ze me al die rotklusjes xD en ik heb haar dus al vaak gezegt dat ze jaloers is op me, EN :O ze heeft toegegeven!! ze is soms idd jaloers op me(nerd)

    (...)
    Jah weet ik X'D Okéj neej ego hier XD
    Maar ik vind eerlijk gezegt wel dat men mama jaloers op me is, want als ik ergens heen ga met vrienden begint ze altijd te zagen en geeft ze me al die rotklusjes xD en ik heb haar dus al vaak gezegt dat ze jaloers is op me, EN :O ze heeft toegegeven!! ze is soms idd jaloers op me(nerd)



    Whahaha dat lukt mij nou nooit bij mijn ouders om hun te laten toegeven:PMijn moeder is gewoon harstikke koppig en een perfectionist&mijn vader is echt gewoon zo'n mens die snel op zijn tenen getrapt is dus ik kan er niks tegen doen:P


    Lalalalalalalala.

    veel sterkte, praten werkt echt,hoor (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)


    Whahaha dat lukt mij nou nooit bij mijn ouders om hun te laten toegeven:PMijn moeder is gewoon harstikke koppig en een perfectionist&mijn vader is echt gewoon zo'n mens die snel op zijn tenen getrapt is dus ik kan er niks tegen doen:P

    Mijn ouders zijn altijd zo WOEDEND op me, maar ik weet ondertussen al uit ervaring (nerd) dat men ouders maar een dagje kwaad blijven, en als het dan toch langer duurd zeg ik altijd 'Mama, wat heb ik vandaag verkeert gedaan?' dan zegt ze 'Lisa! wet je niet meer wat je gisteren hebt gedaan :@' en dan zeg ik 'Mama, nieuwe dag nieuwe start:D' en jah, eerst is ze dan nog wat kwaad maar plots is dat dan over :D


    Jah weet ik X'D Okéj neej ego hier XD
    Maar ik vind eerlijk gezegt wel dat men mama jaloers op me is, want als ik ergens heen ga met vrienden begint ze altijd te zagen en geeft ze me al die rotklusjes xD en ik heb haar dus al vaak gezegt dat ze jaloers is op me, EN :O ze heeft toegegeven!! ze is soms idd jaloers op me(nerd)


    xD Bij mijn moeder is dat ook,dan zeg ik dat ik met men vrienden iets ga doen,en dan word ze kwaad omdat ik met haar nergens mee naar toe wil gaan. en dan zeg ik `mam,jij en mijn vriendinnen zijn wel een groot verschil hoor´ meestal is ze dan teleurgesteld,maar het is nu eenmaal zo (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)

    xD Bij mijn moeder is dat ook,dan zeg ik dat ik met men vrienden iets ga doen,en dan word ze kwaad omdat ik met haar nergens mee naar toe wil gaan. en dan zeg ik `mam,jij en mijn vriendinnen zijn wel een groot verschil hoor´ meestal is ze dan teleurgesteld,maar het is nu eenmaal zo (':

    Ik zeg altijd tegen men mama, als ze zo zegt 'waarom wil je nooit eens met mij weg?' zeg ik gewoon 'Mama, jij bent men beste vriendin, maar ik moet die andere ook wat aandacht geven hé, anders worden ze achterdohtig' Nja, eigenlijk terk ik altijd alles in het belachelijke waardoor ze moeten lachen/ Bv. als men ma zegt 'Lisa, als je zou stofzuigen, wel dat zou een echt verrassing zijn' (das zo'n stille hint hé) en als ze 's avonds thuiskomt is da zo van 'LISA! je hebt niet gestofzuigt!' en dan zeg ik gewoon 'Jah das pas een verrassing hé :D:)'

    fijn om te horen dat ik niet de enige ben die moeite heeft met zijn ouders. ik heb wel geprobeert te praten, maar dan hebben ze zogenaamd geen idee waar ik het over heb. in ieder geval ga ik nu wat meer naar buiten ergens in het park zitten, al doet me dat wel verdriet, dan zie ik namelijk al die kleine kinderen spelen met hun ouders en dan kan ik soms wel huilen. maar toch vind ik het echt héél fijn dat jullie al die berichtjes achterlaten, dankjewel allemaal(K)

    groetjes en een dikke knuffel van lianne.


    You'll never know, friends like these...