• Hoi.
    Ik heb dus een probleem. Laat me het even kort uitleggen.
    Sinds een paar maanden slaap ik amper. Ik raak nooit in slaap, gisteren sliep ik om 4 uur 's nachts. Ook zie ik gewoon mensen in mijn kamer staan die er niet zijn en dan ben ik niet eens vermoeid of moe! Ik ben er al voor naar de dokter geweest, voor die slaapeloosheid en die heeft me al twee keer een soort van slaappillen voorgeschreven maar die werken niet. Ben ik dan echt zo'n weirdoÖ?

    Xx'

    Slaappillen zijn ook niet heel goed voor je, en die kunnen hallucinaties veroorzaken bij sommige mensen. Ik hallucineer ook. De dokter heeft niet echt zin, ze geloven je toch niet. Ik heb wel van dokter vogel bepaalde druppeltjes. Dat is homeopatisch. Dat werkt wel. Maar ik neem het niet meer. dus dan werkt het niet hea x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vind het een klein beetje eng .. het lijkt op die film zo .. met die schattige jongen met zijn bril, die geesten ziet? ik ben ffe de naam kwijt .. uhm .. the Sixth Sense ! ?
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat heb ik ook.
    Ik durf het alleen niet tegen iemand te zeggen, bang dat ze me raar vinden.
    's avonds heb ik altijd het gevoel dat er een meisje in mijn kamer staat. (Wat dan heel erg lijkt op één van mijn beste vriendinnen, die overleden is.)
    En dan kan ik gewoon niet slapen. Maar 's ochtends ben ik ook gewoon niet moe..


    Protège moi de mes désirs.

    Hoeven niet spoken te zijn x'D Gewoon, zoort van verbeelding. though i still think that it are ghosts. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    @Lotte
    Maar het waren ook zo'n homeopatische pillen geen échte slaappillen.
    @Gossip
    Ik zie geen geesten hoor! Ik geloof er niet eens in xd'
    @Eisblumen
    Ik heb het al tegen mijn moeder gezegd en ik moest dat gaan zeggen tegen onze dokter. Die weet alleen maar dat ik niet kan slapen, niet van die mensen dat ik zie. Maar dan heb ik schrik dat ie me gaat doorverwijzen naar een psychiater ofsoo.

    Je denkt te véél aan me. Wat erg, maar normaal.

    : 'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik durf het niet tegen mijn moeder te zeggen. Zolang ik niet moe ben, merkt ze toch niks.
    En ik zou daar ook bang voor zijn. Moet je even tegen z'n man/vrouw heel je levensverhaal gaan vertellen --'


    Protège moi de mes désirs.

    ohkaydan. Nouja. standaard dingen dan hea. Warm bad. OHJA. deze klinkt heel gaay, maar t werkt. als je in je bed lig, draai rondjes met je voeten en ga ze tellen x'D HAHAHA. ja. ik ben gek, ik heb t geprobeerd. werkt wel. over die "spoken". Je zal t voor de rest van je leven hebben.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik durf het niet tegen mijn moeder te zeggen. Zolang ik niet moe ben, merkt ze toch niks.
    En ik zou daar ook bang voor zijn. Moet je even tegen z'n man/vrouw heel je levensverhaal gaan vertellen --'

    mijn ouders weten het. En ik heb ook uitgelegd waarom ik er niet mee naar de dokter wil. Zolang ik er geen last van heb, is er niks aan de hand.


    The economy is suffering, let it DIE!

    @Eisblumen
    Hmpff je moeder moet je kunnen vertrouwen :Y)
    @Lotte
    Warm bad werkt niet, warme melk ook niet, schaapjes tellen/rondjes tellen die me voet maakt ook niet.
    Voor de rest van mijn leven Ö

    Nouja. Wij waren er ook voor mij mee naar de dokter geweest, die vroeg over vroeger. Het bleek dat ik altijd van savonds tot sochtends 12 uur sliep. en dan smiddags nog een uur. dat is veel, en het blijkt dat ik doordat ik vroeger zoveel sliep, nu zo weinig slaapt. maar het is wel irritand.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mss wat later gaan slapen ? ^^


    A. ikmisje.

    @Uncertainty
    Ik ga slapen om half twaalf Ö Veelste laat natuurlijk maar dnal raak ik nog niet in slaap (':

    Nee, dan ben je geen weirdo.
    I've got the same problem.
    Als je gaat douchen moet je de temperatuur afwisselen.
    Dan weer warm, koud, warm, koud, etc.
    Ik ging daardoor beter slapen.
    Niet gegrandeerd dat je meteen weer slaapt zolang als dat je vroeger sliep. :')
    xx.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    @Liess
    Maar ik douch 's avonds niet, maar 's morgens.