• Jha like.. ik fietsen zo met vriendinen langs zoon groepje van onse sgool. roept mijn vreindin naar MIJ dat ik me bek moet houden. denkt zoon kind van dat groepje dat het tegen haar was en zegt. doe zelf.. mijn vriendin fietse gewoon dor. gaat dat kind naast mij fietsen en mij er van besguldige dat ik dat riep.. dus ik dagt al van.doe normaal. en zeg ook dat heb i kniet gezegt.. maar ik ga niet mijn vriendin doorlullen..*terwijl die het dus tegen mij had en niet tegen haar* Maar dan snap ik niet hoe\o hun denken dat we het tegen hun hebben ><
    maar mijn vriendinen meteen hard door fietesen en niet omkijken waar ik blijf. en sgijnhelig gaan lopen doen >< en agteraf heel Sgijnheilig sorry lopen zeggen, en doen of ze van niks wisten!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Weird...
    Vooral meiden kunnen daar zo zeikerig over doen. Dan denk ik: Doe normaal, de wereld vergaat niet. Zulke wijven willen gewoon ruzie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jeezus ><
    Ik ben al een keer aangevallen omdat iemand mij ervan beschuldigt dat ik racist ben, terwijl ze mij kuthollander noemt x_x
    (Ze is zelf nog half Nederlands ook ><)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jeezus ><
    Ik ben al een keer aangevallen omdat iemand mij ervan beschuldigt dat ik racist ben, terwijl ze mij kuthollander noemt x_x
    (Ze is zelf nog half Nederlands ook ><)

    dat had ik vorig jaar!
    We hadden ruzie.. met van die kiendjes die ook halfbuitelanders zijn.. gingen ze ons helemaal voor kaaskoppen kutholanders uitsgelden.. Dus mijn virneidn roept,, Ga terug naar je eigen land. *jha dat is egt een rasistje!I niet trouwens* Roept dat kind.. maar ik ben in nederland gebren >< Hoezo zijn wij dat kutholanders terwijl ze zigzelf ook halander vind ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    dat had ik vorig jaar!
    We hadden ruzie.. met van die kiendjes die ook halfbuitelanders zijn.. gingen ze ons helemaal voor kaaskoppen kutholanders uitsgelden.. Dus mijn virneidn roept,, Ga terug naar je eigen land. *jha dat is egt een rasistje!I niet trouwens* Roept dat kind.. maar ik ben in nederland gebren >< Hoezo zijn wij dat kutholanders terwijl ze zigzelf ook halander vind ><

    Whahaha x]
    Ik vind het zo irritant, als buitenlanders meteen gaan lopen te roepen dat je racist bent. Wel een heel makkelijke manier om ruzie te zoeken.
    [/Nee ik ben geen racist.]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik snap het niet helemaal. ^^


    A. ikmisje.