• Ik heb tegen morgen dus vier pagina's strafwerk voor chemie, maar dat ga ik lekker niet schrijven, maar zoals gewoonlijk dus een verhaal.

    Vorige week maandag hadden we het eerste uur chemie en ik was me dus aan het klaar zetten, me cursus lag al op de bank, maar toen moest Jonas wat vragen en hij doet dat dus en dan zegt die gast vanvoor de volgende mensen schrijven tegen morgen een pagina over 'waarom ik mijn spullen niet klaar leg.' en daar zat ik dus bij, ik super kwaad want mijn cursus lag er al, mijn agenda wel niet maar bon. Dus de volgende dag vorige week dinsdag dus voor de domme, hadden we terug eerste uur chemie, maar ik was mijn strafwerk vergeten zoals vele anderen en toen moest ik er tegen vandaag twee schrijven de eerste 'waarom ik mijn spullen niet klaar leg' en de tweede 'waarom ik mijn strafwerk niet maak.' Kom ik vandaag school binnen gewandeld vraag ik aan Shauni wat hebben we eerst zegt ze chemie dacht ik shit, ja je raad het al ik was mijn strafwerk vergeten dus zegt die gast deze morgen tegen morgen de volgende mensen vier pagina's maar dat ga ik niet doen want niemand doet het dus. Vinden jullie dat nauw niet dom, djeezus en mijn cursus lag al zelfs op de bank. ><


    OMG haha, kom ik op school zegt die gast van ja Strafwerk, ik, Elke Jens en Julie hadden niets moesten we tijdens de speeltijd naar PA is een soort van directeur bij ons en toen zijn we tijdens de tweede uur geweest stonden we in die gang te wachten tot we binnen mochten komt die van chemie der af en die zo een hele uitleg en gezever van da we tijdens de speeltijd moesten komen^^ dan bij de PA zegt die oké tegen volgende les doen jullie het dubbel, wat er dus twee zijn, maar dat klopt niet wnt ik moest er al vier tegen vandaag x'D dus nu heb ik minder paginas straf.


    *He's the one.

    Ach, ik verdiende geld aan strafwerk maken :')
    1,50 euro voor 1 bladzijde.
    Dat verdient goed hoor :Y)


    Niet geschoten is altijd mis..

    ja jij wel ik niet, en ik kan geen hele pagina lullen over waarom ik mijn strafwerk niet maak hoor, ><


    *He's the one.

    ja jij wel ik niet, en ik kan geen hele pagina lullen over waarom ik mijn strafwerk niet maak hoor, ><
    Ik ben daar dus zo goed in he :Y)
    Jammer dat je niet in de buurt woont xD


    Niet geschoten is altijd mis..

    Daamn, ken ik van ergens. :'D
    Ik moest vorige week zo'n boekje van Frans bijhebben, heb ik het heeeel de week bij, hebben we het niet nodig. Vandaag had ik het dus niet bij, en hadden we het wel nodig.
    Woensdag nablijven, -2 op taak en een aantekening in mijn agenda. ><

    Maak gewoon niet lief, strafwerk is puur papierverspilling , bij ons kijken ze niet eens wat je hebt geschreven ze tellen de bladeren en gooien ze dan in de vuilbak.


    The soul needs autumn.

    Maak gewoon niet lief, strafwerk is puur papierverspilling , bij ons kijken ze niet eens wat je hebt geschreven ze tellen de bladeren en gooien ze dan in de vuilbak.

    Dat doen ze expres. Dat heeft een psychologische waarden xD


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Dat doen ze expres. Dat heeft een psychologische waarden xD


    Inderdaad, als je bij mij op school schrijfje bullshit op en ze verscheuren het zonder te kijken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Op welke school zit jij?


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    je moet gewoon een paar regels schrijven en dan scan je t in. staat het op je pc, kopieer je t, plak je t er onder. totdat je genoeg hebt. (:
    ik denk alleen dat je t een beetje ziet, maar dan moet je gewoon ontkennen en heel lief kijken en heel schattig praten en dan werkt altijd bij mij.
    of je schrijft een briefje: wegens familie omstandigheden blabla


    hai

    Ik zit op Bim-sem^^
    En bij osn lezen ze dat wel Lin,,^^
    want Jens had gewoon oefeningen van chemie afgegeven en nu moet hij er ook vier schrijven^^


    *He's the one.

    Ik heb ook strafwerk..
    ik moet kruisjes in vierkantjes zetten:D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is nog makkelijk, maar schrijf maar eens vier pagina's vol over waarom ik mijn spullen niet klaar leg en waarom ik mijn strafwerk niet maak, ><


    *He's the one.

    Dat is nog makkelijk, maar schrijf maar eens vier pagina's vol over waarom ik mijn spullen niet klaar leg en waarom ik mijn strafwerk niet maak, ><

    schrijf heel groot Shar, gha (=
    Of schrijf in drukletters en laat andere je helpen (doen wij altijd) of schrijf gewoon wat over van internet


    The soul needs autumn.

    Ach, ik verdiende geld aan strafwerk maken :')
    1,50 euro voor 1 bladzijde.
    Dat verdient goed hoor :Y)


    ik wou dat ik dat gedaan had op mijn school...O.o..had ik een stuk eerder een goede computer gehad =P


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    Onterecht strafwerk maken zou ik ook niet doen. Iedereen kent me als de brave leerling maar er zijn een paar dingen die tegen mijn principes ingaan en waar ik ook heel kwaad om kan reageren, wat leidde tot de verbazing van een groot aantal leerlingen... en de docent zelf =='


    No growth of the heart is ever a waste