• Jah gisteren heb ik dus een feestje gegeven met veel korte drank. Wat ik niet wist was dat men vrienden me wilden dronken voeren, en dat is ze mooi gelukt want ik weet niks meer van die hele avond. Alleen da ik heb gekotst, da ik in men bh rondgelopen heb en dat ik heel veel danku en sorry heb gezegd, verder ben ik echt alles kwijt ö en deze morgen sta ik op en staat er een grote schram op men buik. Van horen zeggen, ben ik dus mega hard gevallen -,-

    ik heb dus 7 whishy gedronken, 4 vanille jenever, 2 passie jenever en dan nog eens 4 fluegel! dan ook nog eens waterpijp, sigaar, sigaret, en zelf een met wat wiet erin ö

    Ja man ik was ziek!
    (en ja mensen ik ben hier niet trots op)


    Hebben jullie ook al eens zoiets meegemaakt?

    ps. Ik schaam mij niet tegenover jullie (anders zou ik er geen toppic over openen --') Maar tegenover iedereen op school xD!

    (...)Maar echt ik kreeg altijd rare opdrachten --' en wou ze dan niet doen ... enja ik liep toen al wa simpel en ik smaakte het verschil tussen alcohol of water toch niet meer

    Haha ja dat ken ik ><
    De vriend van mijn BF kwam afgelopen nacht ladderzat thuis, flikkerde met zijn kop tegen te muur en kotste alles onder. --'
    Het ergste dat ik heb gedaan is een hond ervan verdenken dat het een ijsbeer is, denken dat de X na de G komt in het alfabet en niet meer weten wat links en rechts is.
    En tja, de lachkicks zijn leuk. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Haha ja dat ken ik ><
    De vriend van mijn BF kwam afgelopen nacht ladderzat thuis, flikkerde met zijn kop tegen te muur en kotste alles onder. --'
    Het ergste dat ik heb gedaan is een hond ervan verdenken dat het een ijsbeer is, denken dat de X na de G komt in het alfabet en niet meer weten wat links en rechts is.
    En tja, de lachkicks zijn leuk. ^^

    Inderdaad de lachkicks xD
    Maar ik zat enkele fases verder xD ze hebben me zelf nog in de douche gezet om 'af te koelen'

    nee nog niet zo erg xD
    wel aangeschoten geweest dat ik om alles ging lachen enzo,, en de hele nacht niet kon slapen, oja :| en voor een opdracht de tegels buiten gekust en geroepen 'ik hou van holland' en ik moest tegen een vriendin van mij aandansen,, maar okee dat kan ik me wel herinneren dus was niet dronken ofzo xd.


    Nvt

    Aaaaaah, ben jaloers !

    Jullie mogen allemaal drinken behalve ik !

    Het is niet eerlijk !

    Die klote reumateloog zegt dat als ik alcohol drink, in combi met mijn medcijnen, ik dood kan gaan ><

    Geloof er geen flikker van wat mijn pa heeft het ook en drinkt elke dag ><'

    x


    Scream for mercy!

    Aaaaaah, ben jaloers !

    Jullie mogen allemaal drinken behalve ik !

    Het is niet eerlijk !

    Die klote reumateloog zegt dat als ik alcohol drink, in combi met mijn medcijnen, ik dood kan gaan ><

    Geloof er geen flikker van wat mijn pa heeft het ook en drinkt elke dag ><'

    x

    Ehm.
    Drinken en MOGEN drinken is iets anders.
    X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Ehm.
    Drinken en MOGEN drinken is iets anders.
    X:


    Ik zeg ook niet dat ze het mogen. Ze KUNNEN het in ieder geval. Ik niet, ik ga dan dood ofzo xD


    Scream for mercy!

    (...)

    Ik zeg ook niet dat ze het mogen. Ze KUNNEN het in ieder geval. Ik niet, ik ga dan dood ofzo xD

    Hmnja ok.
    Wat heb je dan, als ik vragen mag?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Hmnja ok.
    Wat heb je dan, als ik vragen mag?


    Reuma. Maar daar ligt het niet aan. Het ligt aan de medicijnen die ik slik. Die zijn gevaarlijk wnt ik krijg er brandwonden van in mijn mond. Zoek maar eens op: Het heet metrotrexaat ofzo ><

    En als ik dat combineer met alcohol kan ik dood gaan ofzo xD


    Scream for mercy!

    Omg Ö
    Eng


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Idd >< Maaja, je leert er mee leven xD En je mag die medicijnen trouwens ook niet te lang op je hand laten liggen want dan branden ze en gat in je hand ofzo. Ik d8 ff dat ze overdreven maar heb het zelf opgezocht, het is nog waar ook :SxD


    Scream for mercy!

    2 week geleden op een donderdag, ik ging uit eten met de klas. En we gingen wokken en dat lus ik niet en je moest een bedrag betalen en dan mocht je zovele eten en drinken als je wou. Ik en een vriendin gingen aan de wijn ( want er was geen ander drank ) en we waren echt helemaal zat. Hele klas moest lachen en alles, ik ben fucking vaak gevallen en heb steeds liggen overgeven. Maar sommige dingen weet ik nog wel en sommige dingen hoorde ik de dag erna van iedereen :Y)


    -

    (...)
    Haha ja dat ken ik ><
    De vriend van mijn BF kwam afgelopen nacht ladderzat thuis, flikkerde met zijn kop tegen te muur en kotste alles onder. --'
    Het ergste dat ik heb gedaan is een hond ervan verdenken dat het een ijsbeer is, denken dat de X na de G komt in het alfabet en niet meer weten wat links en rechts is.
    En tja, de lachkicks zijn leuk. ^^


    Tja..
    Dat verhaal ken ik Ö

    Nee, nog nooit. Ik denk dat ik maar een straight edger word..


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Tja..
    Dat verhaal ken ik Ö

    JOH.
    Dan zal ik maar niet zeggen wie zijn vriendje dat was. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.