• Door één reden. OUDERS.
    Ik kan niet tegen mensen die mij slaan, omdat ik daar vroeger een dom verleden van heb. En nu slaat mijn pa me ALWEER. En dus voel ik me nu misselijk en mijn hoofd bonst zo hard. Wat echt pijn doet.. >,<
    En ik heb net zo'n rotdag.


    You'll never dream alone. <3

    Mwah, ik werd vroeger ook geslagen.
    Ik dacht gewoon iedere keer. 'Daar word je hard van'. Op een gegeven moment voelde ik het niet meer als hij sloeg....


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wij kunnen niks voor je doen, vanaf onze positie.

    Mwah, ik werd vroeger ook geslagen.
    Ik dacht gewoon iedere keer. 'Daar word je hard van'. Op een gegeven moment voelde ik het niet meer als hij sloeg....


    Het duurd nu al jaren en ik word er steeds gevoeliger van. Ze schelden wel ook eens, maar dat intereseert me niet echt veel. Maar echt mijn hoofd doet pijn, het bonst zo verschrikkelijk hard en ik vind nergens zo'n pilletje dat zou kunnen helpen.


    You'll never dream alone. <3

    Kindertelefoon bellen.

    Bel de kindertelefoon, want je ouders horen je niet te slaan.

    Wij kunnen er vanachter onze computers weinig aan doen.


    You have no idea.

    kinder telefoon trekt op niets! >,<
    Toen ik zeven was had ik het gedaan en wat was mijn hulp? Dit:
    'Vertel aan je ouders dat je naar de Kindertelefoon heb gebeld en vertel dat je het niet bepaald prettig vind om geslagen en uitgescholden te worden.'
    En dat heb ik dus gedaan en wat heb ik gekregen? een nieuw pak slaag en een boel geroep. =,=


    You'll never dream alone. <3

    Verplaatsing naar Relatie.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    kinder telefoon trekt op niets! >,<
    Toen ik zeven was had ik het gedaan en wat was mijn hulp? Dit:
    'Vertel aan je ouders dat je naar de Kindertelefoon heb gebeld en vertel dat je het niet bepaald prettig vind om geslagen en uitgescholden te worden.'
    En dat heb ik dus gedaan en wat heb ik gekregen? een nieuw pak slaag en een boel geroep. =,=


    Dit klinkt niet leuk ofzo maar;

    Ga naar de politie.
    Zeg ze wat je ouders je aandoen.
    Hun weten er wel wat tegen.


    You have no idea.

    Wow jou leven lijkt veel op die van mij alleen mijn ouders zijn gescheide en ze schelden me ook uit enzow slaan alleen ik sla ze terug ! nu slaan ze niet meer alleen maar schelden.

    Ga naar de politie, school, bel de kinder telefoo.
    Zoals ik in andere topics al zeg: wij kunnen er niks aandoen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Politie?! oO
    Dat durf ik echt niet. Ik ben bang van die mensen en weet niet waarom. Mijn BF heeft ook zo'n geval thuis alleen duizendmaal erger.


    You'll never dream alone. <3

    Jeetje :/


    I don't need words to feel those lips.

    Politie?! oO
    Dat durf ik echt niet. Ik ben bang van die mensen en weet niet waarom. Mijn BF heeft ook zo'n geval thuis alleen duizendmaal erger.


    maar je vind het toch ook niet leuk dat je geslagen word? Hun kunnen er wel wat aan doen..

    Nouja, je moet het zelf maar weten.


    You have no idea.

    ik word thuis ook wel eens geslagen dus ik leef met je mee


    /

    Ga hulp zoeken, jij als kind hebt recht om voor je mening en je toekomst uit te komen! JE mag je ouders aangeven, het kan oplopen tot een rechtzaak, Ligt in jou handen, in ieder geval. Gaat snel hulp zoeken, Je ouders horen liefde te geven en niet te slaan, Het is strafbaar en kan zelfs onder kindermishandeling uitkomen! Staa voor je rechten klaar en laat je niet in de weg staan doo je ouders!


    Some angels have no wings.