• Ja, ik heb het dus helemaal niet op de personen op quizlet die telkens van die nutteloze topics openen of heel druk zijn etc. Maar het gekke is: Ik ken Nicol aka. Fighter al heel lang op quizlet en ze is dus net zo'n persoon als waar ik me eigenlijk dood aan zou irriteren. Maar bij haar doe ik dat niet. Wat ik dus best wel enigzins raar vind. Want ik heb toch een hele sterke band met haar.
    Hebben jullie ook zoiets?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    niet aanvallend bedoelt, gewoon mijn mening.
    Je zegt dat je je niet al te veel hecht aan mensen. Sorry maar als ik zie hoe je altijd over Skitt praat, en alles van haar nogal ophemelt, heb ik er bij jou mijn twijfels over.
    Als je je niet vlug hecht zou je zoiets niet echt doen ,zou je je er eerder buiten houden.


    Ik vind jou gelijk hebben ! Trouwens Julie vind ik persoonlijk veel te leuk voor hem x_x


    All was well.

    (...)Ik wist wel dat je me stiekem niet kon uitstaan! Ik beodle maar wie wil er nu vrienden wezen met mij!? Nee, hou ook van jou hoor.

    Uhm, ik en zo kan ik er nog wel -aantal hyves vrienden- opnoemen ^^' <3 ontopic!

    (...)
    Uhm, ik en zo kan ik er nog wel -aantal hyves vrienden- opnoemen ^^' <3 ontopic!

    Haha, :'D weetje nog 13 berichten en ik heb 3000 forum berichten gepost. En met die op me andere account erbij meer dan 6000 oké, -ontopic- <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    I LOVE YOU! <3

    Love you too <3.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Ja, ik zeg toch aan 1 persoon wel =)
    Maar ik hecht me wel aan mensen maar op een hele andere manier. Dat is moeilijk om uit te leggen =)

    Na, klinkt volgens mij nogal steeds onlogisch. Ik zou me eerder hechten aan vrienden, dan aan een vriendin voor jou, vriend in mijn plaats. Vriendschappen duren volgens mij veel langer dan verliefdheden, en met vriendschap ben je veel meer.
    Relaties kunnen ineen stopgezet worden, en pas op dat kan met vriendschap ook, maar toch, ik zou dan eerder in vriendschap geloven dan in zoiets.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Er zijn een aantal mensen op Q die het zelf weten (:


    weet ik dat dan ? x-x


    All was well.

    noh ôo
    niemand loves me?(huil)
    ghehe xd


    -

    noh ôo
    niemand loves me?(huil)
    ghehe xd

    ik hou van jou, ondanks ik je niet ken ?

    (...)
    ik hou van jou, ondanks ik je niet ken ?


    nou dankjewel :Y) dat doet mij goed.


    -

    (...)Ik weet het. Aan vriendschappen heb je meer.
    Maar weliswaar als een relatie uit is , ben ik er helemaal kapot van. Omdat ik mij heel erg hecht aan die persoon.

    ALs ik en Julie ruzie zouden hebben, zou ik daar ook kapot van zijn. Zij is een erg goede vriendin, en nee ik heb er geen relatie meer ofzo, maar ze betekent gewoon veel voor mij.
    Aan vriendenn kan je je net zo goed hechten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    weet ik dat dan ? x-x

    Ja dat weet jij. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat vind ik dan ook weer 'niet eerlijk'.
    Ik bedoel, alleen omdat het een vriendin (toch?) is irriteer je er niet aan, maar bij anderen wel? Beetje laag, sorry.. :X


    -

    (...)
    ALs ik en Julie ruzie zouden hebben, zou ik daar ook kapot van zijn. Zij is een erg goede vriendin, en nee ik heb er geen relatie meer ofzo, maar ze betekent gewoon veel voor mij.
    Aan vriendenn kan je je net zo goed hechten.

    Gij wilt onze relatie gwn geheim houden?

    Nee, maar das waar wat je zegt, ik hecht mij eerder aan jullie, want jullie zijn alles voor mij! Mel&F, Wij me 3, onze vriendschap voor altijd^^
    En Ruthh Hoort daar natuurlijk ook bij,^^ RUTH WE LOVE YOUUUU <3


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Gij wilt onze relatie gwn geheim houden?

    Nee, maar das waar wat je zegt, ik hecht mij eerder aan jullie, want jullie zijn alles voor mij! Mel&F, Wij me 3, onze vriendschap voor altijd^^
    En Ruthh Hoort daar natuurlijk ook bij,^^ RUTH WE LOVE YOUUUU <3

    JA, Julie niemand mocht toch van onze GEHEIME relatie weten ;)
    Uhu^^ en Seel eigenlijk ook zo we :'P
    I love you guys :'P
    Ow nee wacht,
    I love you girls :3


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Gij wilt onze relatie gwn geheim houden?

    Nee, maar das waar wat je zegt, ik hecht mij eerder aan jullie, want jullie zijn alles voor mij! Mel&F, Wij me 3, onze vriendschap voor altijd^^
    En Ruthh Hoort daar natuurlijk ook bij,^^ RUTH WE LOVE YOUUUU <3


    Bon, dankjewel n_n


    Haha, nee hoor <3


    All was well.