• Ghehe, jullie kennen ze vast wel? Die filmpjes/liedjes die versnelt zijn enzo, ik heb dus ook van die filmpjes weer gemaakt laatst met een vriendin van mij, en elke keer als ik ze weer zie moet ik keihard lachen :'D
    http://www.youtube.com/watch?v=M_uwNd7exZw
    http://www.youtube.com/watch?v=NvyTjHHnxhs
    Ikzelf vind ze persoonlijk kei lachwekkend! Wie heeft ook van die filmpjes :'D?


    I don't need words to feel those lips.

    WAAROM
    Moeten mensen die Chipmunk filmpjes maken om de 5 seconden aan hun HAAR zitten. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    WAAROM
    Moeten mensen die Chipmunk filmpjes maken om de 5 seconden aan hun HAAR zitten. ><


    echt hoor..^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    WAAROM
    Moeten mensen die Chipmunk filmpjes maken om de 5 seconden aan hun HAAR zitten. ><

    Niet zeiken, dat is gewoon een tik van haar, en dat doet ze niet alleen in dat filmpje want zo zit ze in de klas ook vaak :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    omg x'D als jullie lachen x'D


    PINKPOP WAS SUPER=D

    WAAROM
    Moeten mensen die Chipmunk filmpjes maken om de 5 seconden aan hun HAAR zitten. ><

    Wtf?..


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Dat is gewoon echt zo.
    Elke keer dat je iemand in een chipmunk filmpje ziet (De soort filmpjes van dit topic) zit de persoon de hele tijd aan zijn/haar haar.
    Moet je maar eens op letten.
    [/Ik heb trouwens al een verklaring: Dat zijn allemaal persoontjes met zo'n pony voor hun oog en ja dat ding zit in de weg.]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat is gewoon echt zo.
    Elke keer dat je iemand in een chipmunk filmpje ziet (De soort filmpjes van dit topic) zit de persoon de hele tijd aan zijn/haar haar.
    Moet je maar eens op letten.
    [/Ik heb trouwens al een verklaring: Dat zijn allemaal persoontjes met zo'n pony voor hun oog en ja dat ding zit in de weg.]

    Ja dus :'33, als zij dat leuk vinden dan doen ze dat toch lekker, en elk persoon heeft wel een idioot trekje of tick hoor :'D


    I don't need words to feel those lips.

    ik vind ze sooooooo schattig<3


    Love is the movement <3

    Ik vind chipmunks geweldig <3
    Maar onze filmpjes mag niemand zien, zijn gewoon te erg o.o

    (...)
    Ja dus :'33, als zij dat leuk vinden dan doen ze dat toch lekker, en elk persoon heeft wel een idioot trekje of tick hoor :'D

    Jonge doe rustig ><
    Ik zeg alleen maar dat dat zo is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Jonge doe rustig ><
    Ik zeg alleen maar dat dat zo is.

    Ja nou, ''WAAROM. Moeten mensen die Chipmunk filmpjes maken om de 5 seconden aan hun HAAR zitten. ><''
    klinkt wel aardig ofzo :'3? Achja, whutever :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Ik vind dat echt altijd hilarisch :p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Ja nou, ''WAAROM. Moeten mensen die Chipmunk filmpjes maken om de 5 seconden aan hun HAAR zitten. ><''
    klinkt wel aardig ofzo :'3? Achja, whutever :Y)


    Joytje (Lucidity) komt altijd harder over dan ze zelf bedoelt. Neem maar van mij aan. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik heb een hekel aan Chipmunkfilmpjes, ze hebben het lef om Tourniquet van Ev te verneuken ><


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Joytje (Lucidity) komt altijd harder over dan ze zelf bedoelt. Neem maar van mij aan. ;-)

    Wat zij zegt. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.