• Als je nu op topleden klikt zie je allen leden die echt iets goeds hebben neergezet. Zelf zou ik het handigger vinden als er in plaats van topleden records zou staan. Dan kan je daarna ook nieuwe records er bij zetten zoals: meeste vragen bij een quiz, meeste uitkomsten bij een quiz of de langste uitleg bij een quiz( voor SA's en series).

    ik ben tegen. Meeste vragen: mensen gaan vragen maken die alleen uit "." bestaan om in die lijst te komen. Meeste uitkomsten hetzelfde, en ditto bij uitleg.


    BAM!

    Geen nieuwe records erbij doen, maar inderdaad een andere naam.
    Ik vind hem altijd zo stom klinken; Topleden.
    Mensen die altijd op Quizlet zitten, veel voor de site doen en er niet bij staan zijn dan toch ook topleden?
    Maar ik ben toch tegen, het is echt zo'n luxe probleempje. (A)


    You move me ......... Kurt

    Tegen, ben het eens met RandomRhythm. x] Maar top leden klinkt wel .. raar. Het klinkt net alsof ze beter zijn dan de anderen. >_< [Ook al weet ik dat het niet zo bedoeld is.]


    You'll never dream alone. <3

    Tegen, het topleden vind ik al raar. Want de mensen met goede ideeën staan er niet tussen od de mensen die veel voor de site betekenen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tegen


    All was well.

    Tegen


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Tegen nieuwe records erbij voegen.
    Voor de naam 'topleden' veranderen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tegen.
    Ik vindt het 'Topleden' verhaal sowieso al overbodig. Zo vergroot je namelijk alleen maar de onderlinge concurrentiestrijd. Ik ben bang dat 'records' dat nog erger maakt.


    Bored.

    Tegen, het gaat er niet om hoeveel quizlets je maakt, of hoeveel je post.
    Maar of ze inhoud hebben.
    1 goeie post is meer waard dan 100 onzinnige ;)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik zou het eerlijk gezegd beter vinden dat dat hele topleden gedoe verwijderd word :$


    Let the Night embrace you

    Wat Máriko zegt.


    Innocence.

    Het hele topledengedoe slaat nergens op -mening-


    ok

    Merendeel tegen. Slotje.


    Bored.