• Ik vind het altijd zo vervelend, dat als je in je eigen gastenboek zo'n ReadAnswerDelete&Lieve berichten blijven staan zooike hebt, en je krijgt NA dat bericht weer een lief berichtje, dan moet je dat eigen weer verwijderen enzeu, en dan weer opnieuw typen, en dan wil je het hetzelfde en dan krijg je weer van "dit heb je al eens geplaatst" enzo >.<
    Dus ik zou het fijn vinden als je je berichten kan verplaatsen, dat je gewoon dat berichtje onder je eigen kan zetten n.n


    Lil' Dustymouse.&#9834;

    agree :Y)


    We're going to make it!

    inderdaad


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oke. kan je plan iets duidelijk?...?


    Some angels have no wings.

    idd. (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Amen ^^


    Crack a bottle

    Oke. kan je plan iets duidelijk?...?

    De volgorde van je GB berichten kunnen veranderen ;)


    Lil' Dustymouse.&#9834;

    aha oke..!..Dankje jah ben het wel met je eens, een vooral als mensen reclame lopen maken terwijl je het niet wilt!


    Some angels have no wings.

    aha oke..!..Dankje jah ben het wel met je eens, een vooral als mensen reclame lopen maken terwijl je het niet wilt!

    hehe, maar die berichten kan je toch gewoon verwijderen n.n


    Lil' Dustymouse.&#9834;

    Voor, is inderdaad hadig :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    het heeft voor en nadelen.
    mensen die geen 'read & delete' gebruiken, hebben misschien wel 100den pagina's in hun GB en moeten dan altijd naar het einde, sommige gaan dat irri vinden.
    Voor de mensen die 'read & delete' gebruiken, zijn er alleen maar voordelen bij, denk ik.


    -

    mensen die geen 'read & delete' gebruiken, hebben misschien wel 100den pagina's in hun GB en moeten dan altijd naar het einde, sommige gaan dat irri vinden.


    Dat stukje snap ik niet ><


    Crack a bottle

    Vooooor ='D


    believers never die.

    het heeft voor en nadelen.
    mensen die geen 'read & delete' gebruiken, hebben misschien wel 100den pagina's in hun GB en moeten dan altijd naar het einde, sommige gaan dat irri vinden.
    Voor de mensen die 'read & delete' gebruiken, zijn er alleen maar voordelen bij, denk ik.

    Maar mensen die geen Read & Delete hebben hoeven het toch ook niet te gebruiken? 8'D


    Lil' Dustymouse.&#9834;

    ik ben er voor!
    ik doe het zelf ook... maar soms heb ik zoeits van ik will het niet verwijderen.... en dan blijft alles gelijk staan ><


    A Noble was Born in Chaos

    Tegen.
    Ben je dan zo lui? Als iemand een lief berichtje plaatst, kun je toch gewoon het 'Read, answer & delete'-berichtje vóór het nieuwe berichtje verwijderen en het gewoon opnieuw, na dat lieve berichtje plaatsen?
    Of is dat ookal teveel gevraagd? ¬¬


    -