• Weetje hoeveel geschiedenis hun dan moeten leren O.o


    Crack a bottle

    ('= Idd. Weetje wel niet hoeveel AK ze dan moeten leren? =\ Omdat wij deze aardkloot verneuken gaat er nog veel gebeuren met Aardrijkskunde :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    .... Jhaa en dan d8 ik dat IK veel geschiedenis moest lezen xD(puh)


    Bill is lekker.

    Hahaha xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    euuum, nee hoor, Dan noemen ze onze tijd de prehistorie ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ja, dat is zielig ja. Maar ze zullen dan toch niet alles weten over vroeger. Of wel soms?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    LilGoofy schreef:
    (...)

    omdat ze dat hebben gezegt, en ze zijn der 100% zekker van.( het is op tv geweest)
    Ze zeggen wel meer waarvan ze 100% zeker zijn en het toch niet gebeurd 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Whaha ja arme kinderen xd.
    Ik vind dat wij al veel moeten leren, laat staan hun ;|.


    you're my favourite part of the day ~

    Wow!! o.O daar heb ik nog niet eens overnagedacht! best wel sneu eigenlijk! OMG ik moet al veel leren!!! WHAHA Net alsof ik het nu zo moeilijk heb '-.- Maarja, Die kinderen over een miljoenjaar hebben het dan pas moeilijk! Tenzij is de wereld dan nog niet heb overheerst MWUHHAHAHAAH

    Ik denk dat de aarde dan al dood is, hoowr? :'D
    Ik bedoel, heb je gezien hoe het milieu er aan toegaat?
    Als we zo verder gaan, kan ik volgens mij niet eens overoverovergrootmoeder worden. =='
    xoxx.


    ok

    echt he x3


    We can only learn to love by loving.

    ik dagt dat je iets anderes ging zegggen xD
    haha


    /

    Als we zo door gaan is de aarde over 2 miljoenjaar dood^^
    Dus dan moeten de kinders over 1 miljoenjaar de geschiedenis nog steeds leren^^


    -

    xd ik dacht shit is er iets ergs aan de hand krijg je dan dit xd sorry maar dat vind ik grappigg


    ...

    volgens mij overleven die kinderen dat niet eens>.<

    ha okj zat ff hellemaal in de lach toen ik dit las. totaal met je eens. Maar ik heb een grotere zorg voor ze. want de wereld kan over een miljoen jaar niet meer bestaan zo!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.