• Kent iemand het boek Blauwe plekken van Anke nogiets >.<
    Want daar moet ik maandag een boekbespreking over houden , Alleen heb ik dat boek nog niet gelezen :$ Najaa , wel een paar bladzijden hoar (A)


    Crack a bottle

    Die heb ik gelezen. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Anke Devries. Ik heb het boek thuis liggen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sexxy ^^
    Like ,, Met die Judith ofso, Wat gebeurt er later met dat kind? Ik heb alleen gelezen dat ze mishandelt word, en dat se soms bij die MichielGast gaat eten.


    Crack a bottle

    Bo de Vries hoor [:


    when words fail, music speaks.

    Bo de Vries hoor [:

    Jaja Bo X']


    Crack a bottle

    Maar, het probleem is op ge lost? Slotje? xd of moet je nog meer weten over blauwe plekken


    when words fail, music speaks.

    Sexxy ^^
    Like ,, Met die Judith ofso, Wat gebeurt er later met dat kind? Ik heb alleen gelezen dat ze mishandelt word, en dat se soms bij die MichielGast gaat eten.

    Het wordt de hele tijd erger en erger. En wanneer haar moeder een nieuwe vriend heeft (die geld van der steelt) en Judith verdenkt wordt het pas helemaal erg. Ze gaat als ze geslagen werd enzo niet naar school en op een dag komt michiel langs. Zegt ze dat ze in elkaar geslagen is van jongeren. Ze verzint dus de hele tijd smoesjes. En het gaat van kwaad naar erger. Ze gaat ook de hele tijd mee naar Michiel zijn tante. En op het einde loopt ze weg. (naar haar echte vader, denk ik)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Het wordt de hele tijd erger en erger. En wanneer haar moeder een nieuwe vriend heeft (die geld van der steelt) en Judith verdenkt wordt het pas helemaal erg. Ze gaat als ze geslagen werd enzo niet naar school en op een dag komt michiel langs. Zegt ze dat ze in elkaar geslagen is van jongeren. Ze verzint dus de hele tijd smoesjes. En het gaat van kwaad naar erger. Ze gaat ook de hele tijd mee naar Michiel zijn tante. En op het einde loopt ze weg. (naar haar echte vader, denk ik)

    Oewh oke ,dankje ^^
    Ja Bo ,nu mag er een slotje op X']


    Crack a bottle

    (...)
    Oewh oke ,dankje ^^
    Ja Bo ,nu mag er een slotje op X']

    ga anders eens een kijkje nemen op: scholieren.com


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    > Slotje, op eigen zeggen van maker topic.


    Tanya is de beste.