• Ik heb een nieuw idee bedacht. Is het serie waardig? Graag je mening $'

    Je heet Natasha. Je bent een beginnende student van 18 jaar. Met een paar vriendinnen reis je af naar A'dam en gaat naar een show van een hypnotiseur. Uitgerekend jij wordt uit het publiek het podium op gevraagd. Je wordt onder hypnose gebracht en je denkt dat je een kind van 8 bent. Je doet kinderachtig en zo en je begint opeens te huilen. Als de hypnotiseur iets fout doet, kom je niet meer uit de hypnose. Je blijft voor altijd een kind van 8. Hoe zal dit aflopen? Zou je weer normaal een jonge vrouw van 18 worden, of blijf je voor altijd een kind van 8?
    en? En is die titel goed? Back to my childhood.
    http://www.quizlet.nl/quiz/290490/back-to-my-childhood/


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Ech hé! :Y) Met bank enal de grond in ><
    Ja echt geniaal xd


    when words fail, music speaks.

    (...)Ik ga kijken of ik die film kan kijken ^^ lijkt me ook wel een mooie inspiratiebron dankjewel!
    & Dankjewel =3

    Je moet hem echt zien! Maar ik vind alle films met Robin Williams wel mooi. Hij heeft iets over hem ^^ En ja inderdaad, inspiratie zat ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Je moet hem echt zien! Maar ik vind alle films met Robin Williams wel mooi. Hij heeft iets over hem ^^ En ja inderdaad, inspiratie zat ^^
    okee =3 ^^ Ik denk dan ik ga beginnen aan deel 1 :3


    when words fail, music speaks.

    (...)okee =3 ^^ Ik denk dan ik ga beginnen aan deel 1 :3

    Doen! Laat je me ix weten als hij er is? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Doen! Laat je me ix weten als hij er is? ^^
    zal ik doen :3


    when words fail, music speaks.

    (...)zal ik doen :3

    Dankjeee! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    aub ^^


    when words fail, music speaks.

    http://www.quizlet.nl/quiz/290490/back-to-my-childhood/deel 1 is er <3


    when words fail, music speaks.