• Ik heb een nieuw idee bedacht. Is het serie waardig? Graag je mening $'

    Je heet Natasha. Je bent een beginnende student van 18 jaar. Met een paar vriendinnen reis je af naar A'dam en gaat naar een show van een hypnotiseur. Uitgerekend jij wordt uit het publiek het podium op gevraagd. Je wordt onder hypnose gebracht en je denkt dat je een kind van 8 bent. Je doet kinderachtig en zo en je begint opeens te huilen. Als de hypnotiseur iets fout doet, kom je niet meer uit de hypnose. Je blijft voor altijd een kind van 8. Hoe zal dit aflopen? Zou je weer normaal een jonge vrouw van 18 worden, of blijf je voor altijd een kind van 8?
    en? En is die titel goed? Back to my childhood.
    http://www.quizlet.nl/quiz/290490/back-to-my-childhood/


    when words fail, music speaks.

    Leuk, doen!
    & Let me know als deel 1 er is (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    dankje^^
    Okee, als hij er komt zal ik het doen xd


    when words fail, music speaks.

    Doet me denken aan die film met Robin Williams. Prachtige film gewoon. Hij is 10 jaar fso, maar ziet er uit als een man van 40.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leuk idee. Moet je zeker doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ghehe cool [: hoe heet die? of weet je dat niet;o


    when words fail, music speaks.

    Ghehe cool [: hoe heet die? of weet je dat niet;o

    Euhm, ik zal eens zoeken^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Euhm, ik zal eens zoeken^^
    Okee [:


    when words fail, music speaks.

    Leuk idee. Moet je zeker doen.
    Kee Dankje [:


    when words fail, music speaks.

    Jack (titel film)
    The movie is about a boy with a unique aging disorder: one that makes him age 4 times faster than normal. Movie picks up when Jack (Robin Williams) is 10 years old, but looks 40. He tries to go to public school for the first time, and tries to become friends with kids his own age. His physical appearance causes him lots of problems, however. (plot)
    Ik vind hem zielig, die film.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    http://www.youtube.com/watch?v=iHaFdSx26WM (trailer)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    OMG wat een sexi film xd


    when words fail, music speaks.

    OMG wat een sexi film xd

    Hij is echt wel mooi! =P
    Btw: je idee is coowl. (had ik nog niet gezegd^^)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat in dat klas lokaal is cool xd


    when words fail, music speaks.

    Dat in dat klas lokaal is cool xd

    Ech hé! :Y) Met bank enal de grond in ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Hij is echt wel mooi! =P
    Btw: je idee is coowl. (had ik nog niet gezegd^^)
    Ik ga kijken of ik die film kan kijken ^^ lijkt me ook wel een mooie inspiratiebron dankjewel!
    & Dankjewel =3


    when words fail, music speaks.