• Mijn vriendin S. had dus echt een gore bui vandaag. wij zitten elkaar dus altijd te mailen als wij computerles hebben in het ICT en vandaag zat ik de hele tijd een vriendin,N Anus Anaal te noemen en ik was Pimmol Penis. en ik kreeg toen opeens een mailtje van S. Met de tekst van : STANDJE 69 MET N.?? ik lag dus echt helemaal dubbel en iedereen keek mij raar aan =]

Sommige mensen nog meer erge oversekste humor die nergens op slaat

We can only learn to love by loving.

Joah. Onder Nederlands literatuurgeschiedenis - die we in het pc lokaal houden - SM sites opzoeken.

No growth of the heart is ever a waste

Zoeken jullie SM sites op ? o.o
    Gast, man. Gooooooorr ! :3

All was well.

Joah. Onder Nederlands literatuurgeschiedenis - die we in het pc lokaal houden - SM sites opzoeken.

O_O omg ik vind dat melig whaha

waar denk je dat mijn naam op slaat ;o
    Kwam ook uit een melige bui met mjn vriendin..
    en vandaag vond ik het woordje SchaamHaar heel grappig. :X
    en ik en me vrinedinen vinden elkaar altijd heel geil ><

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Komt me vaag bekend voor. :X

waar denk je dat mijn naam op slaat ;o
    Kwam ook uit een melige bui met mjn vriendin..
    en vandaag vond ik het woordje SchaamHaar heel grappig. :X
    en ik en me vrinedinen vinden elkaar altijd heel geil ><

whaha

ik zeg altijd SPLEETHAAR en dan kijkt iedereen me heel vaag aan =3

(...)

whaha

ik zeg altijd SPLEETHAAR en dan kijkt iedereen me heel vaag aan =3

Nee mijn vriendin heet BraamKolk van haar agternaam, zoon kind verstond SchaamKolk,, dus ik riep al meteen Kees haar Schaamhaar. en ik en me Bf lagen helemaal plat, en gingen aan iedereen uit de klas vragen of ze hun schaamhaar sgeerde ><
    En wij vonden het heel grappig, en voor de rest wasd onze humor te hoog gegrepen.

(...)
    Nee mijn vriendin heet BraamKolk van haar agternaam, zoon kind verstond SchaamKolk,, dus ik riep al meteen Kees haar Schaamhaar. en ik en me Bf lagen helemaal plat, en gingen aan iedereen uit de klas vragen of ze hun schaamhaar sgeerde ><
    En wij vonden het heel grappig, en voor de rest wasd onze humor te hoog gegrepen.

Omg whaha =]

(...)

Omg whaha =]

en toen haddenw e NS over Schampo,, dus toen kwam al naar boven of er ook SchaamHaarSchampo bestond,e na l die onzin.. Maar ik sta heel laag voor Ns, heb ik vandaag gemerkt op me Raport.. Dus die vent ging hem helemaal flippen, en ik ging doen of ik naar buiten wouw springen omdat ik hem eng vond, en omdat ik riep. 'Heeft u geen SchaamHaar dan' Mestal kan hij zulke dingen wel hebben, en maakt hij opmerkingen terug.. was nu niet zo Getolloreert :X

joah, altijd ;D dat is de leukste humor :p

-

Bij bio;

Beschermende haren.
    Ik en mijn vriendin allebei lachend. 'Schaamhaar.'

You'll never dream alone. <3

> Verplaatsing naar 'School'

Tanya is de beste.

omg! de jongens uit mijn klas zijn: kinderachtig én oversekst.. en je weet hoe dat samengaat, die maken gewoon zulke domme opmerkingen dat ze gewoon lachwekkend zijn... een populaire in mijn klas is nu: anaal digitaal dan liggen ze echt helemaal dubbel, maar het slaat nergens op.

Als je maar een ananas hebt..

> Verplaatsing naar 'School'

Jij bent wel in een verplaatsings-bui! x3

Als je maar een ananas hebt..

(...)
    Jij bent wel in een verplaatsings-bui! x3

Ja, duidelijk wel, ja.

Tanya is de beste.