• Afscheid nemen bestaat niet. Afscheid nemen kun je niet op een onverwacht moment, alleen als het definitief is. Alleen als het een moment is waarvan je iets wél verwacht. Niet waarvan iets zomaar plotseling gebeurt.
    Afscheid kun je met verschillende dingen omschrijven; bepaalde personen verlaten en niet meer terug zien. Dat is niet waar. Iemand verlaten is meestal onverwachts. Als iemand komt te overlijden, is dat onverwacht. Dan denk je er nieteens aan om afscheid te nemen, je weet niet hoe dat gebeurt, wanneer, hoelaat, enzovoort. Toen mijn vader overleed wist ik niet of ik wel degelijk goed afscheid genomen had. Het antwoord was nee, omdat ik in dat geval niet verwachtte dat hij dood zou gaan. De dokters waren ter plaatse en het laatste wat ik zei was "De ambulance is er".
    Groep 8, dan komt de middelbare school, nieuwe vrienden. Ik denk dat ik mijn groep de hechtste groep van Noord-Holland kan noemen. Mijn groep is zo.. zo hecht. Ik moet er niet aan denken om ze te verlaten. ><
    Ookal neem ik geen afscheid.

    Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat je je niet schuldig moet voelen als je niet goed afscheid hebt genomen; dit is immers niet wat je verwacht hebt.



    Ik wilde dit even kwijt, sorry. :x


    -

    Echt prachtig hoe je het beschrijft.
    Maar het is waar. Ik vind ook dat afscheid nemen niet bestaat. Het overkomt je gewoon en het perfecte afscheid bestaat niet.


    A. ikmisje.

    Je hebt gelijk...


    Your make-up is terrible

    Echt prachtig hoe je het beschrijft.
    Maar het is waar. Ik vind ook dat afscheid nemen niet bestaat. Het overkomt je gewoon en het perfecte afscheid bestaat niet.


    Bedankt. :]


    -

    Het klopt wel. Afscheid nemen bestaat ook niet want hij/zij is altijd bij je in je gedachten en je herinneringen. Maar als iemand zo plots er niet meer is maakt het je wel moeilijk en als je dit dan leest weet je dat het niet jouwn schuld is.

    It makes me sad. (huil)


    One who knows nothing can understand nothing.

    It makes me sad. (huil)

    Awh, iemo (:

    Daar heb je gelijk in.

    Zichtbaar of onzichtbaar.
    Zij die niet meer zichtbaar zijn,
    zullen toch voor altijd onder ons blijven.

    <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Je hebt helemaal gelijk [:
    & mooi omschreven <3


    Sweet dreams will come true.

    Meid,Gelijk heb je & Wij blijven altijd contact hebben, ookal zitten we dan niet meer bij elkaar op school

    Meid,Gelijk heb je & Wij blijven altijd contact hebben, ookal zitten we dan niet meer bij elkaar op school


    Doen we zeker.
    Fur immmerrrrr <3


    -

    Toen ik groep acht verliet, moest ik huilen. >:)
    Mooi geschreven, echt waar. Prachtig (:
    x


    ok