• Ik wist niet waar ik hem moest plaatsen dus heb ik het maar hier gedaan. Het gaat dus best slecht met mij. Je ziet het niet zo snel aan me, maar: mijn vriendinnen hebben problemen en ik heb ook heel veel problemen met een vriendin gehad. Hele erge. En op school, haal ik alleen maar onvoldoendes. Leren lukt mij ook niet. Ik doe VWO, maar waarschijnlijk (ik ben bang) dat ik ga zakken. Naar Atheneum waarschijnlijk. Maar als een mens, me ziet, dan ziet die mij als een van de gelukkiste mensen op aarde. Maar het is allemaal niet zo en ik weet dus echt niet wat ik moet doen..

    Het aan iemand vertellen die je heel erg mag en vertrouwt. die kan je misschien meer helpen. of naar de schoolpsychiater...


    The economy is suffering, let it DIE!

    Het aan iemand vertellen die je heel erg mag en vertrouwt. die kan je misschien meer helpen. of naar de schoolpsychiater...

    De gene die naar de schoolpsychiater gaan, zijn dat niet de mensen die vééééééééél ergere problemen hebben? -Ik wil wel gaan, maarben bang dat ze vinden dat k me aanstel..

    (...)
    De gene die naar de schoolpsychiater gaan, zijn dat niet de mensen die vééééééééél ergere problemen hebben? -Ik wil wel gaan, maarben bang dat ze vinden dat k me aanstel..

    Nope. je mag met alle problemen daar komen. ook als je je leraar haat. die mensen vinden nooit dat je je aanstelt. ze zijn een luisterend oor, en vaak is dat het enige wat je nodig hebt. zo heb je niet het gevoel dat je de enige bent die het weet.
    het is echt een aanrader hoor


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Nope. je mag met alle problemen daar komen. ook als je je leraar haat. die mensen vinden nooit dat je je aanstelt. ze zijn een luisterend oor, en vaak is dat het enige wat je nodig hebt. zo heb je niet het gevoel dat je de enige bent die het weet.
    het is echt een aanrader hoor


    bedankt;)

    (...)

    bedankt;)

    Astu.
    en nu gaat ik ^^
    Dadaag


    The economy is suffering, let it DIE!