• Zie titel :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Voor mijn beste vriendin Robin.


    Elegance is refusal.

    voor mezelf . :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Mensjes die niet faken of erbij willen horen. [/Ik een ego? Never >,<] Jhaa, ik heb respect voor mijzelf en die mensen. Omdat ik niet meeloop ofsoo --' Da's like zielig n_n' Je moet jezelf dùrven zijn, dat is het enige waar ik respect voor heb. Niet meegaan met de grootste groep, niets aandoen wat de andere heeft en jij helemaal niet leuk vind maar het gewoon aandoen voor dat je er bij zou horen. Voor zo'n mensen heb ik respect.

    Mensjes die niet faken of erbij willen horen. [/Ik een ego? Never >,<] Jhaa, ik heb respect voor mijzelf en die mensen. Omdat ik niet meeloop ofsoo --' Da's like zielig n_n' Je moet jezelf dùrven zijn, dat is het enige waar ik respect voor heb. Niet meegaan met de grootste groep, niets aandoen wat de andere heeft en jij helemaal niet leuk vind maar het gewoon aandoen voor dat je er bij zou horen. Voor zo'n mensen heb ik respect.

    Dankje voor het respect. (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Voor Sharon <3.

    never forget that girl (w)


    Protège moi de mes désirs.

    Mensen die anders zijn, die zichzelf durfen te wezen zonder zichzelf te schamen.
    alleen dáar heb ik respect voor.

    ik voor :
    lisa&mohinni
    gewoon omdat hun fantastisch zijn x']


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    IK HEB RESPECT VOOR KIRSTEN! (H)

    Zy is super lief,en steunt me egt in alles,! (flower)

    Natuurlijk heb ik ook respect voor nog meer mensen! ^^


    Sometimes it's best not to care.

    IK HEB RESPECT VOOR KIRSTEN! (H)

    Zy is super lief,en steunt me egt in alles,! (flower)

    Natuurlijk heb ik ook respect voor nog meer mensen! ^^

    Zoals mij? Toch? Muwahaha.
    Ik heb trouwens ook respect voor mijn bf Julie, die blijft door alles zichzelf. <3


    You move me ......... Kurt

    Voor mensen die nooit liegen en mij en mijn achtergrond respecteren. -ik kan je vertellen, niet veel-


    We'll still love each other, forever and always. <3

    voor veel mensen...
    wel nie alle mensen

    En ik heb ook nog respect voor de mensen die mij uit de problemen helpen. Als ik het moeilijk heb, staan ze altijd klaar voor mij. Ze moeten echt met mij veel geduld hebben, dat kan je vragen aan iedereen die me helpt [Lees: Lycaon, Krull, Dropdeadkido, xPLAYSTATION etc] Met hun heb ik al ellelange gesprekken gehad over mij en ze verliezen echt hun geduld niet. Ze luisteren en zoeken altijd mee naar een oplossing. Ik heb daar écht respect voor.

    voor mensen die er altyd voor me zyn.
    die me begrypen.
    ik besef nu eigenlyk pas hoeveel vrienden ik wel niet heb.een tyd geleden dacht ik nog alleen te zyn.het respect voor mezelf hoort er niet meer te zyn hoe kon ik de mensen om me heen vergeten.
    Ik hou van ze en ik wéét gewoon dat ze altijd van my zullen houden.
    Ik heb respect voor iedereen die zichzelf is,en daarby andere geen pyn doen.
    Daar kan ik geen namen aan vast plakken.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Voor iedereen die anderen steunt, ookal hebben ze het zelf moeilyk, voor mensen die zichzelf blyven, en geen domme dingen doen(meelopers, pesten, anderen vermoorden etc.). En ook voor mensen die oprecht menen wat ze zeggen, en niet zomaar iets zeggen omdat de ander dat zo wil horen. En gosh, ook voor mensen die niet de hele dag achter een bandlid van een of andere band lopen, en die alle domme roddels geloven die er rondgaan over de celebs.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Voor mensen die zichzelf durven te zijn x]
    En voor:
    Yu <3
    Annissa<3
    Sanne<3
    Anouk<3
    Enderest :3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.