• Zie titel :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rachelle , ze is altijd nog zo vrolijk en lief en helpt allemaal andere kinderen terwijl zij het echt focking moeilijk heeft, en met focking moeilijk bedoel ik ook echt focking moeilijk.


    Wtf is dit nieuw xo

    Voor mijn moeder. Ze moet het ook maar in haar eentje doen nu mijn vader overleden is..


    -

    Voor mijn papa.

    (...)

    Nee, want jy hebt ook geen respect voor mij. (puh)


    tuurlijk wel! (A) maar dat weet je ook wel zonder dat ik het hier neer zet ;a


    -

    Niet veel. ik kan zelfs niemand opnoemen. ik vind respect echt een heel groot woord en ik heb eigenlijk geen idee voor wie ik respect zou moeten hebben x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Sophia,
    Joy
    &
    Christa!
    (A)

    Voor mijn opa.


    Think before you act.

    Mijn zus en mijn meter. (:


    A. ikmisje.

    Mama ^-^


    We'll never be as young as we are tonight

    Maar ik heb ook zeker respect voor Hajar, mijn allerbeste vriendin. Ze heeft ook een account hier, LilGoofy. (:
    Echt, ik bewonder haar zo enorm. Ondanks ze verdriet heeft omdat haar opa is overleden, maar tegelijkertijd steunt ze mij enorm veel.
    Dat zelfde geldt voor mijn vrienden Kelvin, Wesley, Giovanni, Dondu, Abir en Gulsum. <3
    Maar Hajar is toch wel het allerliefst. <33333
    LIEFDE VOOR HAAR.


    -

    Pink( de Rock ster:P)

    Ze blijft gewoon zich zelf en verzet zich tegen de grijze massa (cool)

    Me Ouders,Broer,Me oma,
    Me ouders omdat ze met me kunnen levenx'D nee respect voor me ouders omdat ze me altijd steunen, ookal doe ik me best niet.
    Me broer omdat hij me altijd aan het lachen maakt als ik huil
    Me oma omdat ze gewoon geweldig is
    Esmee, omdat ze een schat is, en haar vader is overleden, maar ze gaat gewoon verder met der leven, en omdat ze gewoon een sterke meid is. naja diegene weet zelf wel waarom.
    en

    Esmee haar moeder, omdat ze een geweldige vrouw is.
    En me vrienden natuurlijk en zo kan ik verder gaan

    Me Ouders,Broer,Me oma,
    Me ouders omdat ze met me kunnen levenx'D nee respect voor me ouders omdat ze me altijd steunen, ookal doe ik me best niet.
    Me broer omdat hij me altijd aan het lachen maakt als ik huil
    Me oma omdat ze gewoon geweldig is
    Esmee, omdat ze een schat is, en haar vader is overleden, maar ze gaat gewoon verder met der leven, en omdat ze gewoon een sterke meid is. naja diegene weet zelf wel waarom.
    en

    Esmee haar moeder, omdat ze een geweldige vrouw is.
    En me vrienden natuurlijk en zo kan ik verder gaan


    Hajar, lieverd, Esmee hier krijgt tranen in der ogen.
    I love you<3


    -

    Voor mensen die iemand hebben verloren die hun dierbaar is geweest. Dat vind ik gewoon echt erg.
    x


    ok

    Personen die ondanks hun eigen verdriet toch in staat een ander met pijn ondersteuning te bieden. Daar heb ik heel diep respect voor.


    No growth of the heart is ever a waste