• Ik zit nu nog voor enkele minuten in mijn Nederlandse les en we moesten een verhaaltje schrijven en nu gaan jullie dat verhaaltje allemaal lezen. ^-^
    http://www.quizlet.nl/quiz/289859/het-verkeerde-nummer/


    Innocence.

    en zo niet? :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    en zo niet? :D

    My god ge kunt wel reageren op dees topic maar het verhaal lezen dat gaat niet.
    Hoezo lui. --'


    Innocence.

    (...)
    My god ge kunt wel reageren op dees topic maar het verhaal lezen dat gaat niet.
    Hoezo lui. --'
    Zo zijn er veel hoor (lol)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik heb hem al klaarstaan om te lezen, maar doe het straks. :Y)
    Wist je dat mijn lerares Nederlands me een 1.5/10 heeft gegeven op het sprookje dat ik moest schrijven? Ze vond het een marginaal verhaal, zij heeft eigenlijk gewoon geen humor, en vond alles wat er in mijn verhaal gebeurde dan ook onmogelijk.
    Djeez, het is een sprookje. ><

    Ik heb hem al klaarstaan om te lezen, maar doe het straks. :Y)
    Wist je dat mijn lerares Nederlands me een 1.5/10 heeft gegeven op het sprookje dat ik moest schrijven? Ze vond het een marginaal verhaal, zij heeft eigenlijk gewoon geen humor, en vond alles wat er in mijn verhaal gebeurde dan ook onmogelijk.
    Djeez, het is een sprookje. ><

    Tsss. Stom kutwijf.


    Innocence.

    Ik heb hem al klaarstaan om te lezen, maar doe het straks. :Y)
    Wist je dat mijn lerares Nederlands me een 1.5/10 heeft gegeven op het sprookje dat ik moest schrijven? Ze vond het een marginaal verhaal, zij heeft eigenlijk gewoon geen humor, en vond alles wat er in mijn verhaal gebeurde dan ook onmogelijk.
    Djeez, het is een sprookje. ><

    Je bedoelt tog net dat sprookje over de GayKikkerPrins?
    *Of was dat iemadn anders die die gesgreven had voor nederalnds?*
    Want dan vind ik dat gemeen ;o

    POwjha,, heb hem gelezen,,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''