• Hellooo,
    Voor Nederlands moest ik een tijdje geleden een sprookje schrijven. Ik zet het resultaat nu pas online, anders zou de lerares toch heel de tijd zeiken dat ik het van internet zou gehaald hebben.
    Anyway, vandaag las ze mijn verhaal voor in een andere klas zonder dat ik het wist. Ze vond het een marginaal verhaal, niets ervan klopte. Met andere woorden, slecht.
    Natuurlijk klopt het niet dat sinaasappels praten, maar het is een sprookje. Wat had je dan verwacht?
    Maargoed, dat ze die marginaliteit steekt waar de zon niet schijnt, she's going down.
    http://www.quizlet.nl/quiz/289260

    Herman is geniaal, een meesterwerk, een eigenaardige picasso. Dat kan niet marginaal zijn. Ze is zelf marginaal. Overbejaarde ouwe sok met een midlife crisis, dat is ze gewoon!:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    En voor die andere mensen:
    Kom niet zeiken met 'Jaaa, het is zo lang en ook helemaal niet goed ofzo.'
    Zal ik jullie dat eens uitleggen?
    We moesten in gemakkelijke, korte zinnen schrijven, alsof we voor kleine kindjes schreven. En Herman de Sinaasappel is héél bekend in onze klas, dat zij geen humor heeft kan ik niets aan doen.

    En voor die andere mensen:
    Kom niet zeiken met 'Jaaa, het is zo lang en ook helemaal niet goed ofzo.'
    Zal ik jullie dat eens uitleggen?
    We moesten in gemakkelijke, korte zinnen schrijven, alsof we voor kleine kindjes schreven. En Herman de Sinaasappel is héél bekend in onze klas, dat zij geen humor heeft kan ik niets aan doen.
    Wtf.. heel bekend in jullie klas? *voelt zich trots*


    Wie du mir, so ich dir.