Vroeger was het geen probleem als ik mijn nagels liet lakken. [toen was ik acht of zoiets] En nu doe ik het ook, en nu zeikt mijn pa dat ik te jong ben. Hallo? Ik ben bijna 14. Is dat te jong, dan?
Ouders kunnen soms ja, erg onredelijk zijn, maar denk eens even goed na. Ze hebben kinderen die ze moeten opvoeden, en als er even iets niet klopt in hun leven, dan moeten ze zich sterk houden voor hun kinderen. Soms gaat dat niet zo goed, en dan gebeuren er zulke dingen als dit. Walk in his shoes for a while, dan wordt het allemaal snel duidelijk.
Ja, dat snap ik wel, maar mijn pa kan echt wel overdrijven. >.< Bv, ik mag niet lang in de badkamer staan omdat ik mijn haren gewoon moet laten zitten. Maar dan doet dat irritant en gaat dat in klitten zitten en dat verstaat mijn pa niet. Hij is geen meid en besefd dat dus niet dat ik meer tijd aan mijn uiterlijk wil besteden. >,< En dan gaat hij me lopen confronteren met al de andere meiden die dat niet doen. >,<
Uhm...mijn kleine nichtje van 5 jaar draagt nagellak en mijn bomma van 85 draagt dat ook. Inclusief iedereen ertussen...Het bewijs dat nagellak iets voor iedereen is i think^^
Ja, dat snap ik wel, maar mijn pa kan echt wel overdrijven. >.< Bv, ik mag niet lang in de badkamer staan omdat ik mijn haren gewoon moet laten zitten. Maar dan doet dat irritant en gaat dat in klitten zitten en dat verstaat mijn pa niet. Hij is geen meid en besefd dat dus niet dat ik meer tijd aan mijn uiterlijk wil besteden. >,< En dan gaat hij me lopen confronteren met al de andere meiden die dat niet doen. >,<
Dan moet je zeggen: Ik ben zo niet. Ik ben anders, en ik vind dat je dat moet begrijpen. Je bent geen vrouw, dat ben je nooit geweest, dus probeer wat begrip te hebben, alsjeblieft.