• Vroeger was het geen probleem als ik mijn nagels liet lakken. [toen was ik acht of zoiets] En nu doe ik het ook, en nu zeikt mijn pa dat ik te jong ben. Hallo? Ik ben bijna 14. Is dat te jong, dan?


    You'll never dream alone. <3

    WAT?! Ik zie kinderen die 4 jaar zijn met nagelak. Dus ik weet niet wat jouw vader jong vind.


    Think before you act.

    Dat zei ik hem ook al, maar omdat hij er zonder kan leven moet ik er ook zonder leven. Ik ben voor zover ik het weet nog altijd een meisje.


    You'll never dream alone. <3

    Ouders kunnen soms ja, erg onredelijk zijn, maar denk eens even goed na. Ze hebben kinderen die ze moeten opvoeden, en als er even iets niet klopt in hun leven, dan moeten ze zich sterk houden voor hun kinderen. Soms gaat dat niet zo goed, en dan gebeuren er zulke dingen als dit. Walk in his shoes for a while, dan wordt het allemaal snel duidelijk.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ja, dat snap ik wel, maar mijn pa kan echt wel overdrijven. >.< Bv, ik mag niet lang in de badkamer staan omdat ik mijn haren gewoon moet laten zitten. Maar dan doet dat irritant en gaat dat in klitten zitten en dat verstaat mijn pa niet. Hij is geen meid en besefd dat dus niet dat ik meer tijd aan mijn uiterlijk wil besteden. >,< En dan gaat hij me lopen confronteren met al de andere meiden die dat niet doen. >,<


    You'll never dream alone. <3

    Ik vind dat je daar geen leeftijd voor hebt eigenlijk o.O


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Dat vind ik ook, en nu moet ik zorgen dat dat van mijn nagels gaat. >,< Echt, daar heb ik geen zin in. Ze zijn nu eens lekker fel blauw. >,<


    You'll never dream alone. <3

    Uhm...mijn kleine nichtje van 5 jaar draagt nagellak en mijn bomma van 85 draagt dat ook. Inclusief iedereen ertussen...Het bewijs dat nagellak iets voor iedereen is i think^^


    Live for something or die for nothing

    Wtf zeurt hij over nagellak?


    Life is hard and then we die

    Ja, dat snap ik wel, maar mijn pa kan echt wel overdrijven. >.< Bv, ik mag niet lang in de badkamer staan omdat ik mijn haren gewoon moet laten zitten. Maar dan doet dat irritant en gaat dat in klitten zitten en dat verstaat mijn pa niet. Hij is geen meid en besefd dat dus niet dat ik meer tijd aan mijn uiterlijk wil besteden. >,< En dan gaat hij me lopen confronteren met al de andere meiden die dat niet doen. >,<


    Dan moet je zeggen: Ik ben zo niet. Ik ben anders, en ik vind dat je dat moet begrijpen. Je bent geen vrouw, dat ben je nooit geweest, dus probeer wat begrip te hebben, alsjeblieft.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Omg te jong ?. Mijn moeder deed het al bij mij toen ik vijf was ? en mijn nichtje is 4 jaar en die haar nageltjes zijn ook gelakt.


    A. ikmisje.

    Mijn zusje is 5 en die heeft altijd nagellak op.


    -

    Ik vind dat neit te jong hoor.

    14 is toch helemaal niet jong!


    I need you like a heart needs a beat

    Mijn pa merkt da ni eens o.O
    & een leeftijd op nagels lakke? :O
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Te jong om je nagels te lakken op je 14??
    dat vind ik stom


    Just a simple "I love you" (: