• Vroeger was het geen probleem als ik mijn nagels liet lakken. [toen was ik acht of zoiets] En nu doe ik het ook, en nu zeikt mijn pa dat ik te jong ben. Hallo? Ik ben bijna 14. Is dat te jong, dan?


    You'll never dream alone. <3

    Te...Jong...?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    TE JONG? O__o
    Sorry heur. Maar dat vind ik van je vader nergens op slaan. Me nichtje van 5 lakt haar nagels al, (laat ze doen) ik vind niet echt dat je daar te jong voor kan zijn... Maar oke.

    ik heb 22 kleurtjes, en ik heb er altijd een kleurtje op ^^

    Ik vind het juist het normaals bij kinderen en pubers?

    Nee dat is niet te jong vind ik xD
    nee mijn vader dan: geen zwart, dan ben je meteen zo afgezondert richting een soort.
    heb een keer rood+zwart ofzo,
    zegt die; geen rood, dat is gelijk zo hoerig.
    maar hij vermoord me niet als ik het tog op doe :3

    Mijn zus van 11 heeft zelfs van die diamantjes die je er op moet plakken :'d


    All was well.

    wtf ? ;3


    We can only learn to love by loving.

    Het begint met de f en eindigt op ucking conservatief?


    No growth of the heart is ever a waste

    Te jong? Ik kan niet meer zonder nagellak, dan voel ik me zo.. ik weet niet.. raar..
    Ik moet gewoon altijd iets op mijn nagels hebben ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    nagels lakken.. daar kun je gewoon niet te jong voor zijn geloof ik.. O.o
    Gsus als mijn vader dat zou zeggen zou mijn mond letterlijk open vallen^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Damn, ik lak ze al zolang ik me herinner


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Whahahaha X'D


    I don't need words to feel those lips.

    Te jong? whahahahahahahaa x']
    niet dus x_x

    Ik mocht alleen mn pinken toen ik 10 was fozo, en ik lak ze nu al... 2 jaar ofzo. Vroeger meestal rood, maar nu ook zwart & roze.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Haha, als mijn pa dit zou lezen. XD
    Hij zat zo'n hele tijd te zeiken dat ik te jong ben, dat het lelijk is en alles wat ik nu aan het doen ben, lelijk is. Soms denk ik dat mijn pa denkt dat ik een jongen ben, want als ik langer dan vijf minuten in de badkamer sta voor mijn haren en make-up sleurd hij me er bijna letterlijk uit! <_<


    You'll never dream alone. <3

    Ik lak ze niet zo vaak, maar mijn moeder heeft er geen bezwaar tegen en mijn vader had er ook geen bezwaar tegen.


    -

    De mijne ook niet, maar nu opeens wel. >.<
    En als ik iets zeg dan moet ik al meteen mijn mond houden omdat ik nog altijd een kind ben die nog niet evenlang op de aarde zit als mijn pa.


    You'll never dream alone. <3