• Heloo dears ;3
    Nou, oké ik wil dus gewoon even iets zeggen/verzoeken aan jullie. Here we go (:
    Het gaat over het woordje 'kanker' waar echt veel word mee gescholden. Ik zag het overlaatst op iemand zijn profiel staan, het was iets als: Kutkankerkinders! Stop met mij te vergelijken met zo'n kankeremo! kankerkutkinders! Zoiets was het, en ik kreeg het er echt van. Nu wil ik iedereen die zoiets op zijn profiel heeft, of ermee begint te schelden vragen dat ze daarmee stoppen. Als er iemand zoals ik, die daar echt problemen mee heeft, het ziet is die vrij hard geshockt, weetje? Met zoiets scheldt je gewoon niet.

    Dankje. X

    Ik scheld er nooit mee, ik ben er echt tegen. Ik denk niet echt dat het helpt. Ik denk ook niet dat er iemand is op Q die scheld met kanker. (DENK IK!)


    oh jawel.


    -

    Ik scheld er nooit mee, ik ben er echt tegen. Ik denk niet echt dat het helpt. Ik denk ook niet dat er iemand is op Q die scheld met kanker. (DENK IK!)


    Meer dan je denkt hoor.
    @PUFFEL
    Inderdaad, het maakt mijn opa echt kapot. Hij heeft zoveel pijn... Ik vind het echt friggin' erg.

    Men zegt 'schelden doet geen pijn'.
    Dat is niet waar.
    Ikzelf ben een goede oom van mij verloren aan kanker. Het was echt vreselijk om hem zo te zien.
    In dat geval.. Ik ben puur tegen het schelden met kanker. Ikzelf scheld wel met 'tering' en 'tyfus'. Ik weet dat dat zo ongeveer net zo erg is. Maar soms gaat het er nu eenmaal gewoon uit.
    Maar over 'schelden doet geen pijn', dat slaat he-le-maal nergens op. Schelden met kanker kan meer pijn doen dan iemand een vreselijke trap geven. Pijn vanbinnen.
    Ik snap niet waarom mensen daarmee schelden. Als ik ze daarop aanspreek krijg ik 'Ik scheld met kanker, so what? Niemand in mijn familie is overleden aan kanker.' te horen. Waarop ik antwoord: 'En wat als je binnenkort hoort dat je moeder kanker heeft?' 'Dat gebeurt toch niet.'
    Ik snap sowieso niet waarom mensen in een forum moeten schelden met kanker. ><
    Ik snap niet waarom mensen dat uberhaupt doen.


    -

    Nou. Daar ben ik helemaal mee eens. Ik vind het zo vreselijk als mensen daar beginnen mee schlden omdat zoveel mensen daar aan sterven en zeker nadat mijn zus kanker heeft gehad. Vind ik dat echt verschrikkelijk.


    A. ikmisje.

    Hm, ik heb er ook mensen aan verloren en toch scheld ik ermee, al is het niet veel. Vroeger niet maarja als iedereen om je heen t roept, neem je het, of je wilt of niet, over.
    En tja mensen gingen vroeger dood aan de tyfus.

    Ik heb zelf 2 mensen verloren aan kanker, maar ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom mensen er zoveel moeite mee hebben. Een woord is een woord en neits meer.
    Toch, omdat veel mensen het liever niet hebben, gebruik ik het niet.

    Ja en ik heb zoiets van tja, we gana er waarschijnlijk toch dood aan. Aangezien de kans bij mij redelijk hoog is. =] Fuck 't dan maar, ofzo.
    Nouja can't explain :'D

    Ik heb het zelf nog maar 1 keer gezegd, maar toen was ik ook echt pissed off. Normaal scheld ik gewoon nooit.
    Maar eigenlijk snap ik ook niet waarom iedreen een probleem heeft met "kanker", en zelf "tyfus" of "tering" zeggen. Die ziektes zijn ongeveer even erg. En dat zou wel gezegt mogen worden...

    Mijn mening


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Ik heb het zelf nog maar 1 keer gezegd, maar toen was ik ook echt pissed off. Normaal scheld ik gewoon nooit.
    Maar eigenlijk snap ik ook niet waarom iedreen een probleem heeft met "kanker", en zelf "tyfus" of "tering" zeggen. Die ziektes zijn ongeveer even erg. En dat zou wel gezegt mogen worden...
    Mijn mening

    Ja inderdaad, maar omdat er nu toevallig veel aan doodgaan mag 't niet.
    Het is een scheldwoord, negatief. Niet dat ze aan 't juichen zijn dat 't bestaat en het daarom roepen?
    Of nouja sommige gebruiken 't positief alsin 'kanker vet' ofzo maar oke.

    Ik heb nog nooit met kk gescholden, eerst werd ik er altijd kei boos om, maar dat heeft nu geen zin meer omdat iedereen er mee scheld
    Mijn oudklasgenootje, zijn moeder was toen hij 5 was ofzo aan kk overleden, in de 1e sloeg hij iedereen in elkaar die met kk schold, en in de 2e schold die zélf met kk .___. Nu nogsteeds volgens mij..


    I don't need words to feel those lips.

    alsjeblieft, niet met kanker schelden.
    ik kan echt niet tegen dat woord, ik ga er echt van janken x_x

    ik ben het met je eens. ;]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik ben het zo met je eens. Schelden met een ziekte vind ik eigenlijk niet kunnen. Alleen ik ben wel weer zo hypocriet om zelf het woord tyfus gewoon af en toe te gebruiken¬¬


    I am an idiot, I move.

    ik ben er mee eens,
    heb zelf 2 mensen verloren eraan,
    ik wordt niet meteen boos als ze ermee schelden in de klas,maar vraag gwn of ze neit zo tegen mij zouden schelden.
    ik scheld nooit met ziektes ik verzin zelf meestal scheldwoordjes die negens op slaan ^^


    Be nyappy

    You're right.

    ik ben erook mensen aan verloren,
    maar bij mij gaat het gewoon altijd zo mn mond uit, zonder dat ik het doorheb.
    maarja, ik kan niet voor eeeuwig gaan janken. Dan moet ik vaak janken, want mn hele school scheld ermee.
    het is MIJN mening.
    kanker is even erg als tering en tyfus, en daar scheld wel iedereen mee.
    dus het interesseert me eigenlijk ook weer helemaal niet.
    maarja
    dat is ook mijn mening.
    en ik ben echt een asokind. Dus mij krijg je niet zo snel omgepraat.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    en nu hopen dat ze ook daadwerkelijk luisteren (Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT