• Heloo dears ;3
    Nou, oké ik wil dus gewoon even iets zeggen/verzoeken aan jullie. Here we go (:
    Het gaat over het woordje 'kanker' waar echt veel word mee gescholden. Ik zag het overlaatst op iemand zijn profiel staan, het was iets als: Kutkankerkinders! Stop met mij te vergelijken met zo'n kankeremo! kankerkutkinders! Zoiets was het, en ik kreeg het er echt van. Nu wil ik iedereen die zoiets op zijn profiel heeft, of ermee begint te schelden vragen dat ze daarmee stoppen. Als er iemand zoals ik, die daar echt problemen mee heeft, het ziet is die vrij hard geshockt, weetje? Met zoiets scheldt je gewoon niet.

    Dankje. X

    Ik begrijp je wel hoor (flower)
    Nouja, mensen schelden als ze hun gelijk niet kunnen bewijzen (K)(K)


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik geef je gelijk, met zo'n dingen scheld je niet, maar je kan mensen niet verbieden om ermee te schelden.


    -

    ik snap het.. ik zeg wel tiefus. wat ook heel erg is. en tering. en bijna niemand heeft daar moeite mee. Maar.. dat doe ik dan heel onbewust. en k vind dat wel kud. maar kan er nix aan doen. maar met kanker vind ik iig wel erger.. maarja.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vind dat ook erg. Mijn moeder heeft nu borstkanker. Telkens als ik iemand hoor/zie schelden, wil ik in tranen uitbarsten en hard gillen.


    everything, in time

    Ik heb zelf 2 mensen verloren aan kanker, maar ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom mensen er zoveel moeite mee hebben. Een woord is een woord en neits meer.
    Toch, omdat veel mensen het liever niet hebben, gebruik ik het niet.


    BAM!

    Ik heb zelf 2 mensen verloren aan kanker, maar ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom mensen er zoveel moeite mee hebben. Een woord is een woord en neits meer.
    Toch, omdat veel mensen het liever niet hebben, gebruik ik het niet.


    Een woord is geen woord.
    Een woord zijn gevoelens, uitgelegd met letters.
    Één van die gevoelens is pijn.
    En een andere is verdriet.
    En kanker, draagt die twee gevoelens met zich mee.


    Mijn Mening.


    everything, in time

    Ik heb zelf 2 mensen verloren aan kanker, maar ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom mensen er zoveel moeite mee hebben. Een woord is een woord en neits meer.
    Toch, omdat veel mensen het liever niet hebben, gebruik ik het niet.


    Dat heb ik ook ^^
    Jeesz... En een vriendin van mij, die heeft een paar jaar geleden een klein neefje verloren aan kanker en als je dan ook maar 1 keer met kanker scheld dan wordt ze al boos... Je kunt ook overdrijven ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    (...)

    Dat heb ik ook ^^
    Jeesz... En een vriendin van mij, die heeft een paar jaar geleden een klein neefje verloren aan kanker en als je dan ook maar 1 keer met kanker scheld dan wordt ze al boos... Je kunt ook overdrijven ><'


    Zoals ik al dacht. Nog niemand aan die ziekte verloren? Ik drijg mijn opa te verliezen. Als je dan met zoiets scheldt komt dat eigenlijk vrij hard aan, bij mij toch.

    ik geef je gelijk, zoals altijd.


    Some people make the world special just by being in it

    ik krijg het woord kanker niet eens over mijn lippen,het is een kut woord,maar soms floept het er gewoon uit


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik scheld nooit ^^ Alleen,, heeel zelden.. maar nooit met ziektes.

    je hebt gelijk(K)
    en ik scheld zelf nooit met kanker ofzo dat vind ik te ver gaan..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik scheld nooit met kanker, maar als mensen me echt boos maken dan kom wel in me gedachten een woord met kanker, maar die zeg ik dan niet, want i dont like the ziekte/woord kanker

    Ik scheld er nooit mee, ik ben er echt tegen. Ik denk niet echt dat het helpt. Ik denk ook niet dat er iemand is op Q die scheld met kanker. (DENK IK!)

    (...)

    Zoals ik al dacht. Nog niemand aan die ziekte verloren? Ik drijg mijn opa te verliezen. Als je dan met zoiets scheldt komt dat eigenlijk vrij hard aan, bij mij toch.

    ik ben ook iemand van mijn familie aan het verliezen aan kanker, er bestaat niets erger dan iemand zo te zien lijden.


    -