• De 14 jarige Maxime Parker zal later als haar moeder te oud is om te werken haar mode tijdschrift: 'Fashion Time' erfen. Maxime houdt zich totaal niet bezig met mode, Maxime houdt veel meer van jongens dingen terwijl haar moeder Claire haar wil klaar stomen om de perfecte eigenares te worden van Fashion Time. Maxime wil dit niet en doet alles om tegen te werken. Maxime noemt zichzelf Max en zo moeten anderen haar ook noemen. Maar dan wordt ze verliefd op een jongen die haar niet ziet staan omdat ze te jongens achtig is. Zal Max(ime) haar zelf veranderen zodat ze geknipt is voor haar latere baan en de jongen. Of zal ze zo blijven?

    Orgineel?
    Goede Titel?
    Leuke Namen?


    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel erg orgineel !! :-O
    Ik denk dat ze zich zal veranderen (A)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind het een leuk idee ^^
    Moet je gewoon doen !

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    SUPER && Origineel.
    Ga je melden wanneer deel één er staat?


    You'll never dream alone. <3

    Dankjulliewel.
    Ik zal het melden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    awesomee =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    zeker doen is heel orgineel. zeg maar als hij er is.
    Ik denk dat ze zichzelf blijft en dat de jongen toch op haar verliefd word(dat hoo ik toch)


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Origineel ;3

    maken jij biatch


    We can only learn to love by loving.

    Doen, lijkt me keitof =D
    Mij ook melden aub (A)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaa! leuk idee.^^
    Ik ga hem zeker maken als die er is.
    Xx.


    Life is a fairytale, told by an idiot.