• Mijn leraar Aardrijkskunde verzameld Atlassen. Wij hebben hem heel hard uitgelachen omdat Atlassen hele domme boekenb zijn in onze ogen. Maar hij vond ze intresant. Her eerste wat ik dacht was: Wat voor plaatjes moeten daar dan wel niet in staan? En kan je na gaan hij is pas 21 waar moet dat heen met hem als je dan al Atlassen verzameld. Dan zegt ie zo van: ''Ja ik heb er zelfs één van 200 jaar oud.'' En dan hoor je me vriendin zo zeggen: ''Maar die zijn wel leuk.'' Ik dacht echt zo van ftw?! Een Atlas is gewoon niet leuk toch, hoe oud ie ook is. Of ligt dit aan mij?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het niet weird x], als die boeken hem nu gewoon interesseren. Er zijn wel meer mensen die er zulke hobby's op nalaten.

    Oké atlassen... niet gebruikelijk.


    I am an idiot, I move.

    Atlassen zijn oersaai.

    Das iets persoonlijks, ik verzamelde postzegels toen ik 10 was, vind ik nu ook niks meer. En waarom mensen in godsnaam zo veel geld in modeltreinen steken is me nog steeds een raadsel :']
    Maar goed, zij zullen weer hetzelfde van mij denken omdat ik tegenwoordig op cd-jacht ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    gehehe, ik vind alleen atlassen van 100.000 jaar geleden interresant :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Das iets persoonlijks, ik verzamelde postzegels toen ik 10 was, vind ik nu ook niks meer. En waarom mensen in godsnaam zo veel geld in modeltreinen steken is me nog steeds een raadsel :']
    Maar goed, zij zullen weer hetzelfde van mij denken omdat ik tegenwoordig op cd-jacht ben.

    oe m²^^
    al download ik tegenwoordig meer..
    en ik heb een zeep verzameling :$
    iedereen die mijn badkamer ziet, is echt van wtf waar gebruik je in godsnaam die 200 verschillende shampoo's/ zepen voor^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT