• Mijn leraar Aardrijkskunde verzameld Atlassen. Wij hebben hem heel hard uitgelachen omdat Atlassen hele domme boekenb zijn in onze ogen. Maar hij vond ze intresant. Her eerste wat ik dacht was: Wat voor plaatjes moeten daar dan wel niet in staan? En kan je na gaan hij is pas 21 waar moet dat heen met hem als je dan al Atlassen verzameld. Dan zegt ie zo van: ''Ja ik heb er zelfs één van 200 jaar oud.'' En dan hoor je me vriendin zo zeggen: ''Maar die zijn wel leuk.'' Ik dacht echt zo van ftw?! Een Atlas is gewoon niet leuk toch, hoe oud ie ook is. Of ligt dit aan mij?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eens.

    Ik vind het ook wel een rare gewoonte.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, wij moesten kei hard lachen toen hij dat vet trots vertelden want ik zei dat Atlassen saai waren en toen zei hij dat vindt ik juist niet, want ik verzamel ze.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    leraren ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ghehe, iedereen heeft wel iets dat hij/zij verzamelt maar dit is echt raar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Bij ons thuis staat er een vanuit 1912. Die zijn nog wel grappig. Staat er zo in 'ons zonnenstelsel telt 6 planeten' ofsoow. En ook nog van 'Bij de aarde hoort een maan. Er is niet geweten of die rond de aarde cirkelt of niet. Waarschijnlijk duurt het nog even voor we daarachter kunnen komen, want naar de maan gaan, is nu eenmaal een onmogelijke zaak'.Maarja, om er zo te verzamelen, dat is wel dom I think.


    Live for something or die for nothing

    damn --' whaha.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Atlassen verzamelen. Tja, dat is een nogal rare hobby? x'D


    Listen to what we're not saying..

    het is een rare gewoont maar die oude vind ik wel hip die zijn vaak heel mooi getekend


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik zou het niet verzamelen, maar soms als ik me verveel tijdens aardrijskunde vind ik het nog wel leuk om plaatsen op te zoeken/ontdekken. :')

    Maar, wat moet je ubberhaupt met boeken waar overal hetzelfde in staat?
    En watt moet je er mee?!
    Mischien gailt hij op de kaart van Frankrijf ofzu?!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het is misschien een rare gewoonte, maar oude atlassen zijn best nog interessant!Ö


    Get outta my head!

    Als hij dat nou boeiend vind.
    Ik kan me er best wat bij voorstellen dat het je intresseert hoe vroeger dingen eruit zagen.
    Ik bedoel, misschien doe jij ook wel dingen die hij debiel vind.


    Mew <3

    Ik vind Atlassen zo ingewikkeld :'33


    I don't need words to feel those lips.

    die dingen zijn veulste zwaar.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.