• Hi.
    Mijn BF dus.
    Elke keer als school is afgelopen, blijft ze de hele tijd bij een aantal jongens staan. Dan loopt ze altijd te stoeien enzo (En ze heeft al een vriend. Maar dat ff terzijde), en vergeet mij. Want ik hou gewoon niet van stoeien. Nu fietsen wij altijd samen naar huis, en moet ik dus steeds op haar wachten. Vandaag was dat weer zo. Ze bleef bij die jongens staan, en toen ik zei dat ik naar huis wou had ze geen zin. Na weer een tijd gewacht te hebben fietsten we dus uiteindelijk naar huis toe.
    Toen kwam iemand met wie wij omgaan langslopen (Of eerder, wij fietsten langs haar). Dus ik roep voor de grap: 'Vriendloos!'. Zij roept iets terug, 3 keer raden wie er omdraait om een praatje te maken.
    Daar had ik dus helemaal geen zin in. Dus ik fietste gewoon door.
    Toen ik bij het laatste stoplicht voordat we uit elkaar gaan stond, had ze me ingehaald. Vroeg ze helemaal verbaasd:'Waarom fietste je door?' Dus ik helemaal over de zijk dat ik geen zin meer had om op haar te wachten. En toen werd ZIJ boos. Dat doet ze altijd. Als ik boos ben op haar, word zij boos en maakt het zo dat het allemaal mijn schuld is.
    Ik word er gek van dat zij altijd zo doet. Als we met iemand anders zijn laat ze me altijd staan.
    Wat zouden jullie doen?
    XX


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als jij de heletijd naar huis wilt is dat ook vervelend voor haar. Een vriendin van me wil dat ook en dat haat ik.


    Your fingerprints are on my heart.

    Als jij de heletijd naar huis wilt is dat ook vervelend voor haar. Een vriendin van me wil dat ook en dat haat ik.

    Meestal zeg ik niet eens dat ik naar huis wil


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn nicht is ook zo, ongeveer. Wij fietsen ook altijd samen, en sinds dit jaar fietsen we smiddags al niet meer mee, maar dat maakt niet echt uit want ik fiets dan met anderen, maar sinds kort zegt ze 's ochtends ook kei vaak af, ik word er gewoon gek van maar de laatste tijd ga ik gewoon met andere fietsen, dus ik zou gewoon met andere fietsen, of alleen ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ik denk dat ze niet zo'n goede vriendin is

    Je moet alleen fietsen en haar het duidelijk maken dat je het niet meer leuk vind en als ze de schuld in je schoenen wilt steken zeggen dat nix jou schuld is en zij het probeert bij jou te zetten en zeggen als je zo blijft verder doen zoek ik een nieuwe beste vriendin, dat is bij mij vroeger ook gebeurd, Mijn 2 exbeste vriendinnen deden heel gemeen en rot tegen me en ik had geen beste vriendin meer voor een tijd en uiteindelijk had ik een goede vriendin die me altijd steunde en in die tijd werden we heel close en zijn we beste vriendinnen gekomen en nu kunnen we niet meer zonder elkaar leven, mss moe je da ook proberen


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    andere BF zoeken n.n
    naja.
    Gewoon rustig zonder te schreeuwen of haar gelijk de schuld te geven. gewoon rustig zeggen dat je het niet leuk vindt dat je altijd op haar moet wachten. En als ze dan stom terug reageert of boos word.,. dan is het gewoon geen goede vriending...


    ..Endure the Shadow, is cast on Devotion..