• Hi.
    Mijn BF dus.
    Elke keer als school is afgelopen, blijft ze de hele tijd bij een aantal jongens staan. Dan loopt ze altijd te stoeien enzo (En ze heeft al een vriend. Maar dat ff terzijde), en vergeet mij. Want ik hou gewoon niet van stoeien. Nu fietsen wij altijd samen naar huis, en moet ik dus steeds op haar wachten. Vandaag was dat weer zo. Ze bleef bij die jongens staan, en toen ik zei dat ik naar huis wou had ze geen zin. Na weer een tijd gewacht te hebben fietsten we dus uiteindelijk naar huis toe.
    Toen kwam iemand met wie wij omgaan langslopen (Of eerder, wij fietsten langs haar). Dus ik roep voor de grap: 'Vriendloos!'. Zij roept iets terug, 3 keer raden wie er omdraait om een praatje te maken.
    Daar had ik dus helemaal geen zin in. Dus ik fietste gewoon door.
    Toen ik bij het laatste stoplicht voordat we uit elkaar gaan stond, had ze me ingehaald. Vroeg ze helemaal verbaasd:'Waarom fietste je door?' Dus ik helemaal over de zijk dat ik geen zin meer had om op haar te wachten. En toen werd ZIJ boos. Dat doet ze altijd. Als ik boos ben op haar, word zij boos en maakt het zo dat het allemaal mijn schuld is.
    Ik word er gek van dat zij altijd zo doet. Als we met iemand anders zijn laat ze me altijd staan.
    Wat zouden jullie doen?
    XX


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Alleen gaan fietsen.


    -

    Ik zou zeggen. Weetje. Tief op =D
    K word er gek van als t altijd jou schuld is weetje.
    Want als iets echt mijn schuld is, kom ik daar gewoon voor uit. Maar misschien moet je het zeggen, want zekan het onbewust doen


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik zou schijt aan haar hebben. Zij houdt geen rekening met jou, waarom zou jij dat dan wel met haar houden? :'D
    Gewoon alleen fietsen, dan ziet ze het vanzelf wel in. Zo niet;
    - Praat er met haar over
    - Of ga met iemand anders terug naar huis.


    -

    Je moet gewoon altijd alleen fietsen. Als ze een echte vriendin was zou ze het begrijpen en niet zo boos zijn. Je moet gewoon wachten tot ze haar excuses komt aanbieden ofzo..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik zou zeggen. Weetje. Tief op =D
    K word er gek van als t altijd jou schuld is weetje.
    Want als iets echt mijn schuld is, kom ik daar gewoon voor uit. Maar misschien moet je het zeggen, want zekan het onbewust doen

    Lijkt me sterk. Dat doet ze al 3 jaar.
    2 jaar geleden, op kamp met groep 8, deed ze precies hetzelfde. Iedereen laten stikken omdat ze iemand anders had. Toen hebben we ons allemaal tegen haar gekeerd omdat we het zat waren en zijn we boos op haar geworden. Toen heeft ze het weer zo weten te draaien dat haar moeder ons opbelde om te vertellen dat IK haar herinnering aan groep 8 en de rest van de basisschool had verpest. Terwijl zij mij juist het hele jaar (En de afgelopen 2 jaren) rot laat voelen. Uiteindelijk is het weer goedgekomen, maar soms haalt ze nu groep 8 terug en doet ze alsof het allemaal mijn schuld is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    gewoon met iemand naar huis fietsen waar zij de pest aan heeft :')


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    gewoon met iemand naar huis fietsen waar zij de pest aan heeft :')


    Maar dat is puur omdat je dan niemand anders hebt, vind ik dan. :')


    -

    (...)

    Maar dat is puur omdat je dan niemand anders hebt, vind ik dan. :')


    als zij altijd dingen kan doen en geen rekening houdt met de topicschrijfster dan moet ze maar dingen doen waar dat rotkind (zonder gevoelens voor haar vriendn) schijt aan heeft.

    zij doet het toch ook?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    Maar dat is puur omdat je dan niemand anders hebt, vind ik dan. :')

    Klopt.
    Komt een beetje zielif over :P
    En haar laten vallen lukt niet. en ik hou te veel van haar om haar te laten vallen. Dat is het probleem.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Klopt.
    Komt een beetje zielif over :P
    En haar laten vallen lukt niet. en ik hou te veel van haar om haar te laten vallen. Dat is het probleem.



    sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat de vriendschap grotendeels eenzijdig is.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Nope.
    Want ze zegt ook vaak hoe blij ze is dat we bij elkaar op school zijn gekomen. En als het eenzijdig zou zijn, waarom zou ze dan alles zo draaien zodat het uiteindelijk goed komt.?
    We zijn goede vriendinnen, daar niet van, het is gewoon dat dit me dwarszit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)

    als zij altijd dingen kan doen en geen rekening houdt met de topicschrijfster dan moet ze maar dingen doen waar dat rotkind (zonder gevoelens voor haar vriendn) schijt aan heeft.

    zij doet het toch ook?


    Dat klopt niet helemaal. :')
    Zij doet namelijk niet hetzelfde, zij 'gebruikt' haar beste vriendin (de topicmaakster). Zij gaat niet speciaal met de jongens om omdat ze niemand anders hebt; integendeel; de topicmaakster wacht zelfs op haar.


    -

    Nope.
    Want ze zegt ook vaak hoe blij ze is dat we bij elkaar op school zijn gekomen. En als het eenzijdig zou zijn, waarom zou ze dan alles zo draaien zodat het uiteindelijk goed komt.?
    We zijn goede vriendinnen, daar niet van, het is gewoon dat dit me dwarszit.


    Da's inderdaad logisch. Ik wil mijn beste vriendin ook niet kwijt, en ik vergeef haar alles. Ookal weet ik dat sommige dingen niet door de beugel kunnen.


    -

    Op je strepen staan tot ze toegeeft dat zíj een keertje fout is. anders zal je het moeten blijven pikken.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ik heb zo'n vrindin gehad. Ze loog ook altijd tege mij, & ook al was ze op de fiets nog altijd dezelfde, vanaf de moment dat we de schoolpoort binneginge, kende ze mij precies niet meer. Na een tijd krege we de hele tijd ruzie, & nu zijn we gewoon kenisse vn elkaar ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California