• Jeeh.
    Ik vroeg me gewoon af,
    als je een relatie achter de rug hebt van meer dan 1 jaar en een half.
    Hoe lang die je er dan over om die te verwerken?
    wil je de eerste 4 weken niet meer buiyen komen van verdriet?
    of sta je de volgende week al terug in het flirtleven?
    x3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Bij mij duurt het altijd wel even. Ik plak er alleen wel geen vaste periode op ofzo.


    Tanya is de beste.

    Ik had bijna 2 jaar met iemand, toen het uitging door een klotereden die ik hier niet neerzet. Ik heb 3 weken volgehouden om niet te huilen. Daarna een paar maanden over gedaan om het te verwerken, mezelf gedwongen het te verwerken. En het lukte.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat dat per persoon verschilt en ook per relatie.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik zit er egt lang mee :'(


    Your Butt is Mine!

    Geen idee, toen ik het hoorde werd ik al weer gelijk vrolijk gemaakt dus dat heeft me geholpen. Maar als ik hem zie, heb ik nog wel vlinders in mijn buik. en kan ik wel huilen.

    Ik heb het nog maar dinsdag uitgemaakt en ik voel me nu al doodslecht. Ik voel me alleen en nog steeds verliefd op die jongen. Maar het kon gewoon niet meer. En nu heb ik zo'n verdriet.


    You'll never dream alone. <3

    uhmnn ik had 3maanden en halve maand met mijn ex. Maar het deed me gewoon zoveel verdriet. Bij mij was het na een maand al over ^^
    en heb een ander gevonden XD


    Special Love <3

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad, dus ook nog nooit liefdesverdriet. En dat ga ik proberen zo te houden. Ik ga proberen meteen de ware te vinden [/Annelies wát een praat --']

    Het is algemeen bekend dat het verwerken 3 stadia kent: 1, waarin je helemaal verdrietig bent, niet van deze wereld. 2, mengeling van gevoelens, zelfs boosheid er tussendoor. Hierin kan alles gebeuren, je zit dan heel raar in elkaar. Das echt een klotestadium. 3, je bent weer in staat een beetje normaal te redeneren.


    No growth of the heart is ever a waste

    eet veel chocolade werkt bij mij toch... verschilt van de jongen


    We are only a moment.

    Ik ben nog niet verliefd geweest, ook geen verdriet dus.

    Ligt aan de situatie.
    Als mijn vriendje het nu uit zou maken.
    Ik weet niet of ik dat uberhaupt nog zou verwerken.
    Waarschijnlijk mezelf eerst iets vreselijks aandoen omdaarna de moed in liefde op te geven en maar door te leven. Zo was het de vorige keer wel zo'n beetje, terwijl ik toen niet eens echt heel erg verliefd was.
    Wat ik nu wel ben.
    Verontrustend.


    Mew <3

    Ik heb nooit echt liefdesverdriet gehad :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Best wel lang eigenlijk :-)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik zit er egt lang mee :'(

    Je kan het proberen te verwerken met behulp van andere mensen (K)(K)


    Niet geschoten is altijd mis..