Ja dat is mijn opaa^^
Eerst gingen mijn ouders samen met mijn zusjes naar Duitsland want mijn zusje had een wedstrijd trampoline springen. Dus ik had gevraagt of ze dan de Bravo Twilight Special voor mij wilde kopen. Nee dat wilde ze niet, geen tijd en geen zin. Ik dus helemaal teleurgestelt. En ik zou all-stars krijgen, maar dan moest ik weer wachten tot April want ze hadden even niet genoeg geld, maar wel genoeg voor een nieuw turnpakje voor mijn zusjes met trampoline spingen. Nu komt het;
Mijn opa herrinerde zich in eens dat mijn moeder een neef heeft in Duitsland, die heeft hij gemailt. Met de vraag of hij de Bravo Twiligh Special voor mij wilde kopen. Die neef komt zondat toevallin hier in NL omdat het as van zijn vader word gestrooit (hij is pas overleden...) en dan neemt hij hem mee en laat hij hem bij Tante Lies liggen. Die zondag gaan wij brunchen want dat is mijn opaa jarig, maar na de brunch gaat hij naar Tante Lies om de special voor mij te halen! Dus dan heb ik hem! *hyper de hyper de hyper*
En die man is speciaal voor mijn All-stars is de rij gaan staan bij de schoenen reus! Daar waren ze in de opruiming voor maar €30,-! Dus hij heeft ook mijn All-stars gehaalt! Die neemt hij zondag ook mee^^
Sirieus ik lief die man echt, hij doet echt alles om ons kleinkinderen gelukkig te houden. En hij heeft er 5 dus... x'D
Allemaal een hoeratje voor mijn Opa!
-