• Yeaaah.
    Morgen gaan we een heel lesuur met Nederlands een discussie doen. Tien van de 21 moesten eraan meedoen, de anderen moesten observeren. Ik was natuurlijk de eerste om me op te geven voor die discussie. :'D
    Dus wij vandaag tijdens de les heel de tijd aan het denken waarover we zouden discussieren. Ik wilde als enigste over racisme door geaardheid discussieren, omdat onze leerkracht, DE WORTEL, zwaar tegen homo's is. En ze daarover echt racistische opmerkingen maakt. Maar morgen tijdens die discussie moet ze haar bek houden, dus dat zou leuk worden. But, niemand wilde het dus. Maar aan het einde van de les heb ik toch mijn zin gekregen. :'D
    'Waw, Jolien, jij kunt goed duscissieren', zei dat mens tegen me. 'Jadoh, doe ik thuis heel vaak.'
    Dit wordt fuuuuun.
    Edit
    Ghehe, het was leeeuk. Elke keer wanneer ik mijn bek opentrekte wisten ze niets meer te zeggen enzo, vet grappig. En dan was ik nog eens de enigste met mijn standpunt, al de andere hadden een tegengestelde mening. Oeeh, I love discussieren. Heb dan ook 10/10 gekregen. :'D

    :Y)

    Wij moesten eens een debat voeren. Dat was nogal wat. Ik ben heel koppig nzo, en ik moest tegenover een jongen, die ook heel koppig is x'D Echt, zo leuk. Nouja, veel plezier dan morgen ^^.


    Listen to what we're not saying..

    onthouden he dushi, dissen is niet hetzelfde als discuseren mar ik prefereer het eerste :Y)


    BAM!

    onthouden he dushi, dissen is niet hetzelfde als discuseren mar ik prefereer het eerste :Y)

    Ja, indeed.
    Maar waarom discussieren als je dissen kan? :Y)

    Edit
    Ghehe, het was leeeuk. Elke keer wanneer ik mijn bek opentrekte wisten ze niets meer te zeggen enzo, vet grappig. En dan was ik nog eens de enigste met mijn standpunt, al de andere hadden een tegengestelde mening. Oeeh, I love discussieren. Heb dan ook 10/10 gekregen. :'D

    Wuhahaahah XD
    Leeuk =D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Muhahaha, goedzo! ;D
    Wij hebben dat bij godsdienst vaak, maar niet voor punten.