Komt m'n zusje net huilend binnen lopen. Dus wij vragen en vragen wat er was. Is ze geslagen door iemand met een fles. Waar gaat het heen met die kleuters van tegenwoordig zeg, djiezus.
Ik haat kleuters --' altijd he.
Ik was aan eht helpen op mijn oude basisschool, komt er zo'n ukkepuk: Juffwouw (spraakgebrek) ik kjyg me bloek niet losj.
We'll still love each other, forever and always. <3
Dat vind ik dan nog wel schattig maar die kleuters van tegenwoordig (zie groep 7- die denken dat ze heel stoer zijn als ze je een grote bek geven. Ik bedoel, doe normaal?
Dat vind ik dan nog wel schattig maar die kleuters van tegenwoordig (zie groep 7- die denken dat ze heel stoer zijn als ze je een grote bek geven. Ik bedoel, doe normaal?
Damn inderdaad, ik was een keer toen een groep 8 bij ons op school was aan het lachen omdat zo'n pukkie op een IBH was. Gaan ze arrogant doen O.O
(IBH: Ideale Bef Hoogte)
We'll still love each other, forever and always. <3
Ik heb dat ook.. Van die kutkeuters en die peste dan mijn zusje zegt ze ,maar ik kan ook niks doen aan die kutkeuters want ze zegt nooit precies en wat er is gebeurt... Ik heb niet zo'n goeie band met mijn zusje
Bij ons lopen ze dom rond op de speelplaats en ze lopen dan iedereen stom omver! >,< En net nog vanmiddag waren er twee kleuters [jongens] aan het neuken met kleren aan. >,<
Bij ons lopen ze dom rond op de speelplaats en ze lopen dan iedereen stom omver! >,< En net nog vanmiddag waren er twee kleuters [jongens] aan het neuken met kleren aan. >,<
Bedoel je kleuters van 7-8 jaar of. Van groep 7-8? Omg, en als je dat tweede bedoelt, ik ben geen kleuter! Groep 8 is toch het zesde leerjaar he?