• heey!
    ik speel nu ongeveer 5 maanden gitaar, acoustisch.
    alleen weten jullie liedjes van tokio hotel die niet zo moeilijk zijn en die ik dus al een beetje kan spelen?
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    monsoon is toch niet moeilijk?

    ik heb aleen de partituur niet x)

    monsoon mss denk da da ni zo moeilijk is maar zeker ni vergessene kinder tom had is gezegd da hij daar lang voor heeft moeten ofenen eer hij da door had:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Rette mich..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik speel dus geen elektrische he? zoals tom soms... maar ik kan natuurlijk ook gewoon de liedjes die hij electrisch speelt op mij gistaar spelen.
    oja.. ik dacht 'in die nacht' die is ook wel goed denk ik...
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    monsoon mss denk da da ni zo moeilijk is maar zeker ni vergessene kinder tom had is gezegd da hij daar lang voor heeft moeten ofenen eer hij da door had:P


    ga van de week naar gitaarles, dan mag ik nummers meenemen, ik neem sowiso monsoon wel mee dan. dan maakt het toch niet uit of ik duits on engels doe?
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    monsoon mss denk da da ni zo moeilijk is maar zeker ni vergessene kinder tom had is gezegd da hij daar lang voor heeft moeten ofenen eer hij da door had:P


    ga van de week naar gitaarles, dan mag ik nummers meenemen, ik neem sowiso monsoon wel mee dan. dan maakt het toch niet uit of ik duits on engels doe?
    xxx me
    whah nee das waar:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    monsoon mss denk da da ni zo moeilijk is maar zeker ni vergessene kinder tom had is gezegd da hij daar lang voor heeft moeten ofenen eer hij da door had:P


    ga van de week naar gitaarles, dan mag ik nummers meenemen, ik neem sowiso monsoon wel mee dan. dan maakt het toch niet uit of ik duits on engels doe?
    xxx me
    whah nee das waar:P


    mooi sow:D
    xx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    heey
    een goeie site gevonde voor veel liedjes ook voor TH en der kunde alle instrumente vinne
    hier is em:
    http://www.tapartoche.com/
    x

    Rette Mich is niet heel moeilijk, ik leer die nu ook. Monsoon zou ook wel kunnen op zich


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    monsoon mss denk da da ni zo moeilijk is maar zeker ni vergessene kinder tom had is gezegd da hij daar lang voor heeft moeten ofenen eer hij da door had:P


    ga van de week naar gitaarles, dan mag ik nummers meenemen, ik neem sowiso monsoon wel mee dan. dan maakt het toch niet uit of ik duits on engels doe?
    xxx me
    whah nee das waar:P


    mooi sow:D
    xx me
    ja ik ben mooi(A) whaha ego:P en allee good luck è met je gitaardinges:p


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Rette Mich is niet heel moeilijk, ik leer die nu ook. Monsoon zou ook wel kunnen op zich

    oke dan!
    tnx


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    En als je het met gitaarles doet, dan kun je gewoon met tab-dingen mee nemen dan kan de leraar wel zeggen wat te spelen valt;)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    En als je het met gitaarles doet, dan kun je gewoon met tab-dingen mee nemen dan kan de leraar wel zeggen wat te spelen valt;)


    nee, ik moet liedjes zeggen en dan gaat hij kijken voor de akkoorden ofzo.
    tab vind ik egt super moeilijk!
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    je kan monsoon wel proberen..

    en als je goed bent in power chords kan je wo sind eure hände doen..


    <3

    euhm in die nacht is erg makkelijk niet lullig bedoelt ik bennet begonnen met gitaarspelen en ik kan hem al het zijn 3 of 4 akkoorde en thats it. niet moeilijk, men vader heeft het me geleerd en na 1 keer het nummer te horen wistie het al hy heeft maar 1 jaar les gehad dus ja in die nacht is makkelijk voor als je begint met spelen.


    http://dwergiie.blogspot.com/