• Jep, wannabe's.... Groot probleem bij mij op school... :'D.
    Dus er zit bij mij een WANNABE emo bij mij op school.. Die denkt dat emo's naar Pop luisteren. Dus ik zeg zo:
    '' Weet je naar welke muziek emo's in het echt luisteren?''
    Zegt hij:
    ''Jaaah, dat weet ik! HipHop!''
    *Ik val lachend op de grond en zeg:
    Dan heb jij het helemaal mis, want dat is dus screamo, emocore en post-hardcore.''
    Zegt hij, om van onderwerp te switchen en niet toe te geven dat ie fout zat:
    ''Jij was toch metalhead?''
    Ik van weer lachend op de grond en zeg:
    ''OH MY F*CKING GOD! Ik ben te depressief om een Metalhead te zijn, Metalheads zijn juist heel vrolijk!''
    Zegt hij:
    ''Hoe kan jij dat nou in gods naam weten?!''
    Zeg ik nog snikkend van het lachen:
    ''Internet heeft de macht... Het is zoiets als bij Guitar Hero - World tour.... Daar heb je 18 gitaren voor nodig, dat is veel geld, maar It worth it. Je kan dan natuurlijk met 1 gitaar spelen, maar je moet eerst de overbodige 17 gitaren onderste boven aan het plafond hangen, omdat dan de WII eindelijk door heeft dat je maar 1 gitaar nodig heb!''
    Zegt hij:
    ''Dus jij zegt nu dat ik 18 gitaren nodig heb voor GH world tour?''
    Ik val half dood lachend op de grond van het lachen en zeg:
    ''OH MY F*CKING F*CKING GOD!!!! EN DAT GLOOF JIJ?!!!!!''
    Zegt hij geïrriteerd:
    ''Ja, ik geloofde het echt....''

    dus ja.... LOL! FAIL! van die persoon.

    Dit vind ik op niets slaan, van jullie beiden.


    Tanya is de beste.

    emo is niet meer dan een afkorting van het woord emotional.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind het niet echt grappig x_x


    We can only learn to love by loving.

    als hij zonodig vind dat ie emo is, dan laat hem, zou ik zeggen..?
    Negeer hem dan.
    Sta boven zo'n mensen.
    wie ben jij om te bepalen of hij een wannabe is.
    Sorry hoor.

    Couldn't agree more. =]

    Laat die wannabe's lekker. Want oeoeoe. Iedereen is wannabe. want de stijl emo bestaat niet, 't is een muzieksmaak.

    Sorry hoor, maar ik ken duizenden emo's die naar pop luisteren. Ze luisteren wel ook naar die andere boel, maar meer naar pop. En ik vind het best laag, mensen kun je niet beoordelen zonder dat je ze niet persoonlijk kent. Like, wie weet is hij wel emo, maar gaat hij gewoon niet mee met dat hele emo-trend gedoe.


    You'll never dream alone. <3