• Ik wilde even melden dat ik een paar dagen misschien niet op Quizlet kom.. En ook even geen quizjes maak!Ik krijg morgen een operatie, het is een dagopname, maar ik ga veel uitrusten thuis! Eindelijk na 101 weken weten ze wat ik mankeer, best lang geduurd! Echt niet leuk.. Maar ben dus echt blij dat ze nu wat gevonden hebben, anders liep ik misschien nog!

    Ik vind het lief als mensen voor me klaar staan en aan me denken morgen! Super bedankt voor jullie steun!

    1dag na me verjaardag ben ik hard gevallen en ben ik terug naar de arts geweest en hij weer fotos maken, en daar kwam uit dat ik een scheur in me binnenMeniscus had.. Nu gaan ze een kijk operatie doen.. Ze noemen het ook wel eens een voetbalkniete [/purple]


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Wat dan, als ik vragen mag?

    OMG!
    Toch niet ernstig ofzu?


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    OMG!
    Toch niet ernstig ofzu?


    Nee gelukkig niet.. een scheur in me Meniscus, noemen ze ook wel eens een voetbal knietje


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    veel beterschap (:

    beterschap (:


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik ga jou zkr steunen! en en ik baal dat ik zover weg woon >< anders was k zkr langs geweest! but girl, jemoet inderdaad evenrustig aandoen na deoperatie, en k sta voor je klaar<3
    xLy
    Ik denk morgen aan je<3


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Veel beterschap nog <3


    Listen to what we're not saying..

    Veel beterschap.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Veel beterschap, maar is het nou 10 weken of echt honderdéén?

    Veel beterschap al gewenst meid!

    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sterkte. (:
    Ik hoop echt voor je dat je snel weer normaal naar school kunt enzo(eindelijk!!), want ik weet hoe kut het is om thuis te moeten zitten!

    Veel beterschap, maar is het nou 10 weken of echt honderdéén?


    101 weken;)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Sterkte dan. <'3


    A. ikmisje.

    Sterkte!


    Think before you act.