• Onze leerkracht is dus echt hip.
    Aan het begin van de les zeggen wij, meester, wij hebben niet veel zin om te werken. Stoppen we eerder? ZEgt hij : We maken vandaag 2 pagina's en we stoppen 5 minuten eerder.
    Tijdens de les laat ik me gsm aan de leerkacht zien om ermee op te scheppen. zegt hij dat is een mooie, zie dit is de mijne.

    En nog meer van zulke dingen, hij is echt kei los x)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Hah, de meeste van onze leraren zijn echt stom. Maar van eentje mochten we eens muziek onder de les x'D


    Listen to what we're not saying..

    Mijn leerkracht NCZ is zó dwaas (: Die praat tegen zichzelf. Hoor je zo eens heel soms. Goed zo Alex of Denk Alex.
    En hij draagt leuke sokken x'd met tweety enzo op.
    En mijn lerares Frans is gewoon gezellig (:

    haha


    /

    Wij hebben op school best wel chille leeraren, de meeste zijn egt vet suf.

    mijn mentor klooit altijd met de leerlingenen en andere leeraren. laast hadden wij Metor uur, komt onze maatschapij leeraar binnen om papier bak leeg te halen. beginnen ze te klooien, komt mijn engels leraar binnen doet mee x'D krijgen ze met zijn 2en mijn mentor niet omver omdat mijn metor nogal lomp is xD. opeengeven moment gooit hij al het papier van de papier bak door de klas heen xD en toen gooide mijn mentor de tas van mijn maatschapij leraar (die btw 23 is xD) op de kop moest ie alles weer opruimenxD
    wij mogen onze mentor ookaltijd gewoon Frits noemen :Y) en een keer onze engels leeraar ging klasieke muziek draaien in het les uur wij allemaal zeuren, ging die laten zien waar van die fan wa geweest. zij die dat hij vroeger altijd zwarte makup droeg en haren zwart enzoo xD en wij gingen na de les later horen wat wij luisterde : Escape The Fate, Metro Station en volgens mij lied mn vriendin ook nog Brokencyde luisteren. vond die goeie muziek :Y)



    (A) xx M


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    geen leraar is zo bij ons..


    Love is the movement <3

    Ghehe supervet, onze gymleraar is ook wel oke! Ik stond te bellen met mijn beste vriendje entoen ging die zeggen van ja doe je vriendje maar de groeten, en toen pas na 5 minuten zei die dat ik moest ophangen omdat hij wou dat ik me ging omkleden :'33


    I don't need words to feel those lips.

    mijn geschiedenisleraar is dope :$
    hij is vét drukX'D
    geweldigg x]
    & mijn duitsleraar is echt een droogkloot.
    & mn wiskundedocente die wordt nooit boos XD.
    voorderest zijn ze allemaal wel aardig behalve
    die van Natuurkunde&nederlands/mentrix. :X


    It's not the same without you.

    Over die van mij zal ik maar niet spreken...


    No growth of the heart is ever a waste

    chille leerkracht (: !
    maar bij onze klas zou het niet werken,hij zou de controle zo verliezen,en waarschijnlijk zijn er dan maar 5 mensen aanwezig in zijn lessen
    we zouden ook niks leren,en zo slechte punten krijgen op onze rapporten,enzovoort,enzovoort...


    everybody needs a song.