• Dus ik verjaar overmorgen en ik was helemaal blij enzo, tot ik erachter kwam dat mijn beste vriendin die dag naar het ziekenhuis moet. Had ik gevraagd of ze dat niet kunnen verplaatsen die afspraak, zeg ze 'Nee, hebben we al is gedaan.'Ze heeft dus gewoon die afspraak verplaast naar de dag van mijn verjaardag! Fijn die was ze dus vergeten oftewel intereseerde het haar niet. Vroeg ik daarnet in een sms 'wat krijg ik voor mijn verjaardag?'Stuurt ze terug dat ze geen tijd gehad heeft om een cadeau te kopen. Je had godverdomme de hele vakantie! Ik gaf haar voor haar verjaardag een cadeau van 20 euro van mijn eigen geld, wat krijg ik terug? Niets ! Dan ben ik nu officieel kwaad ! ><'

    Ze heeft heel misschien astma, weinig kans. Maar dat van dat ziekenhuis vind ik nog niet zo erg. Dat ze mij vergeten is en niets voor me geeft terwijl ik al mijn geld bij elkaar heb gelegd en iets duur gekocht heb voor haar en niets terug krijg vind ik wél erg.


    All was well.

    :O
    Slechte vriendin, vind ik dat :X

    damn ><.


    -

    Slechte vriendin..

    Zal ik op je B-Day komen ? ;3


    We can only learn to love by loving.

    Het spijt me, maar ik vind het een beetje egoistisch klinken. :#
    Ten eerste, ze moet naar het ziekenhuis. Dat is misschien wel iets belangrijker dan een verjaardag (Weet niet waarom ze daar heen moet?)
    Ten 2e, ik zou zelf nooit een sms sturen met daarin wat krijg ik ><
    Maar dat is mijn mening.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Achja, sommigen zyn gewoon gierig. Wees bly dat het je vriendin is die je vergeet, en dat het niet je ouders zyn, want dat is nog vervelender. --'
    Maar het kan ook zyn dat ze wel degelyk iets voor je heeft, maar het niet wil zeggen en daarom die smoes verzon.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik heb dat ook eens gehad ik helemaal met haar verjaardag van alles gedaan enzo... en op mijn verjaardag kwam echt niemand.... geen van mijn vrienden...


    A Noble was Born in Chaos

    @ Nicol, ik voel me zo al alleen als je nu komt of niet. Doe geen moeite lieve schat


    All was well.

    damn ><.


    inderdaad..

    Maar Gelukkige Verjaardag voor overmorgen!!! XD(flower)

    Het spijt me, maar ik vind het een beetje egoistisch klinken. :#
    Ten eerste, ze moet naar het ziekenhuis. Dat is misschien wel iets belangrijker dan een verjaardag (Weet niet waarom ze daar heen moet?)
    Ten 2e, ik zou zelf nooit een sms sturen met daarin wat krijg ik ><
    Maar dat is mijn mening.
    Hier ben ik mee eens. Wie weet ligt er familie in het ziekenhuis.


    I live for the applause, you will die for it.

    Damn kido.
    houvanjou, <3
    Maar ik kan er niks aan helpen, maar wil altijd naar je luisteren <3

    Je kunt niet iedereen zijn verjaardag onthouden, ik weet de verjaardag van mijn ouders niet eens.
    Als ze het niet wist kon ze ook geen cadeau kopen, en als ze naar het ziekenhuis moet is het misschien ernstig. Ik weet zeker dat ze he tmet je gaat inhalen, maar bekijk het ook eens van de andere kant.


    BAM!

    Het spijt me, maar ik vind het een beetje egoistisch klinken. :#
    Ten eerste, ze moet naar het ziekenhuis. Dat is misschien wel iets belangrijker dan een verjaardag (Weet niet waarom ze daar heen moet?)
    Ten 2e, ik zou zelf nooit een sms sturen met daarin wat krijg ik ><
    Maar dat is mijn mening.


    Ik zei dat niet in de eerste sms, we hadden eerst eeb beetje over en weer gedaan en toen vroeg ik of ik het mocht weten, niet echt dat ik er een kreeg of niet en ze moet alleen naar het ziekenhuis om dezelfde tests weer te doen aan haar hart, die heeft ze al is gedaan en ze kan ze evengoed volgend jaar doen, is helemaal niet belangrijk. Nee, moet het juist op mijn verjaardag.


    All was well.

    Dat van dat ziekenhuis daar kan ze misschien niets aan doen. Die sms was nogal raar om te sturen, maar t is ook niet echt aardig als ze je geen cadeau geeft. Zeg gewoon iets van 'oooh maar t maakt niet uit als je me cadeau een week later ofzo geeft hoor'. Dan koopt ze wel iets als het een goede vriendin is.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je kunt niet iedereen zijn verjaardag onthouden, ik weet de verjaardag van mijn ouders niet eens.
    Als ze het niet wist kon ze ook geen cadeau kopen, en als ze naar het ziekenhuis moet is het misschien ernstig. Ik weet zeker dat ze he tmet je gaat inhalen, maar bekijk het ook eens van de andere kant.


    We zijn elkaars beste vriendinnen ! Altans, dacht ik toch. die verjaardag kan je toch onthouden?


    All was well.

    Tja het is dat verjaardagen mij niet zo boeien. Ik vergeet m'n eigen ook altijd |: