• ja mensen er is een nieuwe game op de markt afkomstig van China, en het overtreft deze keer echt alles, er zijn al spelletjes die de bedoeling hebben zo veel mogelijk Joden te doden, of waarin je gewoon mensen moet doden, maar deze overtreft gewoon alles

    In dit nieuwe spel is het de bedoeling een vrouw te verkrachten! en als je het 'goed' doet mag je ook haar dochtertjes verkrachten, en als je dat ook nog eens goed afhandelt heb je zelf recht op een groepsverkrachting! In het spel kun je de vrouw en haar dochtertjes ook zien huilen. Komaan zeg, waar gaan wij heen in deze maatschappij om zo'n games te onwikkelen en te spelen! Als ik ooit iemand ontmoet die dat spel speelt, echt waar, veracht ik hem!


    Ik vind dat het er de laatste tijd echt overgaat, als je de kranten gewoon even leest. Het staat vol met zulke dingen :s

    What the hell! Dat is gewoon zo ziek =o wie wilt dat nu spelen?! Walgelijk gewoon =s

    Ziek.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Omg, dit is niet normaal.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    WTF people are sick in the head

    Omg,Niet normaal. x_x zieke persoontjes


    We can only learn to love by loving.

    en dan nog te bedenken dat dat gespeeld word, en gekocht ö en dat het geproduceert mocht worden!!

    Dat is gewoon aanzetten tot verkrachting.


    The aliens are attacking from mars! ö

    what the fuck were they thinking? ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Achja, wat verwacht je ook van communisten?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Achja, wat verwacht je ook van communisten?

    alsof alle communisten zo zijn, not. ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lacheeeeeeen! _O_

    [/sarcasm]

    wtf =S
    wat een sicko's man >=[


    It's not the same without you.

    (...)
    alsof alle communisten zo zijn, not. ô.o

    Ze zijn allemaal niet zo hoor, Maar toch verschiet ik er niet van bij hun.


    Niet geschoten is altijd mis..

    omg..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    wtf?! |:
    wat een kneuzen.


    -