• Ik heb het gisteren uitgemaakt met mijn vriendje omdat hij me niet eens ziet lopen en blijkbaar ook achter mijn rug aan het flirten was met één van mijn vriendinnen. Mijn vriendin heeft er niet op gereageerd en vond dus dat ik het moest weten, dus had ze het verteld. En ik heb het dan uitgemaakt met hem en vijf minuten later zat hij alweer met een ander paar meisjes te flirten. Ik trok me er niets van aan, maar nu voel ik me gebruikt of beter gezegd, kut. Hij doet alsof er niets aan de hand is en nu zijn we slechter bevriend dan ooit en met hem babbelen gaat niet, want dat gaat hij aanstellerig vinden. Hij is zo'n player, maar toch mijn gevoelens voor hem zijn zo sterk dat ik meer en meer spijt krijg van het uit te hebbeen gemaakt. Maar ik haat het als ik aan het lijntje word gehouden. >,<


    You'll never dream alone. <3

    Je hebt een goeie keuzen gemaakt, PLayers moet je nooit mee gaan, ookal hou je van ze.
    Die scheppen meestal op hoeveel man ze al hebben gehad. Echt goed gedaan van je! (Y)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Je hebt een goeie keuzen gemaakt, PLayers moet je nooit mee gaan, ookal hou je van ze.
    Die scheppen meestal op hoeveel man ze al hebben gehad. Echt goed gedaan van je! (Y)


    Dankje, maar soms twijfel ik van mijn beslissing. Want nu ik hem zo zie tussen al die meisjes maakt het me zo jaloers.. :(


    You'll never dream alone. <3

    Geen spijt hebben, hij verdient het echt niet. Geloof me.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Dankje, maar soms twijfel ik van mijn beslissing. Want nu ik hem zo zie tussen al die meisjes maakt het me zo jaloers.. :(

    Je moet je proberen erboven te zetten. Dus echt er niet meer aan denken. Want dat zal je alleen maar mmeer kwetsen. Sommige jongens zijn gewoon gemeen (player).

    (K)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Kan zijn, maar gelukkig voel ik me niet. >_< Nu durf ik niet eens verliefd te worden. Straks word ik opnieuw verliefd op zo'n player en gaat hij me weer kwetsen.. T_T


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Je moet je proberen erboven te zetten. Dus echt er niet meer aan denken. Want dat zal je alleen maar mmeer kwetsen. Sommige jongens zijn gewoon gemeen (player).

    (K)

    Echt, dankje voor je tip. Ik zal het proberen, wat ik vandaag al heb gedaan, maar ik word gewoon kapot van die blik als hij me aan kijkt. Ik weet niet eens wat die blik betekend.


    You'll never dream alone. <3

    Kan zijn, maar gelukkig voel ik me niet. >_< Nu durf ik niet eens verliefd te worden. Straks word ik opnieuw verliefd op zo'n player en gaat hij me weer kwetsen.. T_T

    Dat begrijp ik meisje (K)
    Als een jongen je echt leuk vind heeft hij veel geduld (A)

    En heeft hij ook moeite voor u over.
    Met moeite bedoel ik (Langskomen,Smsjes sturen,Interesse tonen in u,Vrijheid geven...

    (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Dat begrijp ik meisje (K)
    Als een jongen je echt leuk vind heeft hij veel geduld (A)

    En heeft hij ook moeite voor u over.
    Met moeite bedoel ik (Langskomen,Smsjes sturen,Interesse tonen in u,Vrijheid geven...

    (flower)


    Dat deed hij, drie weken geleden, in het begin toen we iets hadden. Maar na één week bestond ik bijna niet meer, we spraken elkaar alleen op de speelplaats met een 'dag' 'hallo' en toen was er niets meer, terwijl we vroeger altijd stonden te lachen en zot zaten te doen. Nu heb ik spijt van alles, van de relatie tussen ons, het heeft ons uit elkaar gebracht. En als ik 'neen' zou gezegd hebben, dan weet ik zeker, dat we geen vrienden zullen zijn. Ik haat het nu, want ik hou zoveel van die gast, maar hij blijkbaar niet voor mij.. >,<


    You'll never dream alone. <3

    Weetje wat ik vind? Jou exvriendje was dus echt wel een dikke player. Jij kan nu echt wel veel spijt hebben dat je het uitgemaakt hebt, maar het is beter zo. wie weet wat ie nog allemaal achter je rug deed. Het kan nu echt pijn doen maar achteraf bekeken zal je er wel overkomen enzoo.

    Weetje wat ik vind? Jou exvriendje was dus echt wel een dikke player. Jij kan nu echt wel veel spijt hebben dat je het uitgemaakt hebt, maar het is beter zo. wie weet wat ie nog allemaal achter je rug deed. Het kan nu echt pijn doen maar achteraf bekeken zal je er wel overkomen enzoo.


    Misschien, heb je gelijk.


    You'll never dream alone. <3

    Je kan niet verwachten dat een jongen op deze leeftijd voor altijd bij je blijft en niet met andere meisjes zit te flirte ofzow.
    Natuurlijk is hij dan een sukkel en het is goed dat je het uit hebt gemaakt en natuurlijk zijn er wel jongens die je wel trouw blijven maar dat is gewoon zelden zo op deze leeftijd.
    sterkte (flower)

    Als je al wist dat die een player was, en je hart waarschijnlijk toch al zou breken, had je beter niets met 'm kunnen beginnenn..
    Nja sterkte <3!


    I don't need words to feel those lips.

    het is goed dat je het hebt uitgemaakt,players moet je nooit hun gang laten gaan !
    en uit is uit,dus als hij gaat vragen of je hem terugwil,zeg dan NEE,want geen enkel meisje verdient het om zo slecht behandelt te worden.
    en het is normaal dat je jaloers bent als je hem met andere meisjes ziet,dat is omdat het net uit is,maar probeer hem te vergeten,en denk aan andere dingen !


    everybody needs a song.