• Wat vinden jullie?

    ik vind dat we eerst moeten afwachten tot Chris Brown zijn verhaal heeft gedaan.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja. We weten niet waarover die ruzie ging. Dus kunnen we er ook niet over oordelen.


    A. ikmisje.

    Rihanna.


    I recycle my thoughts.

    pfff als het hele verhaal klopt ... rihanna dan maar ...
    niemand heeft het recht om iemand in elkaar te slaan o.O maar ja we weten ook niet precies wat er gebeurt is he :) arme Rihanna


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Rihanna, ik vind het zielig voor haar.
    En ergens ook dom.
    x


    ok

    Ik ben voor Chris... gewoon, zo erg kan het toch niet geweest zijn?
    Mijn vader is toch ook niet opgepakt!! Ö


    Als je maar een ananas hebt..

    Rihanna, ik heb foto's gezien en het zag er niet uit! Ik vind haar muziek dan wel kei stom, maar ik vind het wel zielig voor dr ö


    I don't need words to feel those lips.

    Chris:Y)
    Ik denk dat hij waarschijnlijk wel een reden had om Rihanna wat slaag te geven. Niet dat ik er akkoord mee ga. Maar Rihanna zit tegen iedereen dat het wil horen en klagen omdat ie haar in elkaar heeft geslagen, nou als ze zo zaagt tegen Chris heeft ie iets goed gedaan ><
    [/haat Rihanna]
    Maar kvind niet dat er op had moeten slaan hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zij lult er maar op los en Chris wil alleen zeggen dat het hem spijt.

    <3


    Let's do this poo

    IDK ,,
    Laat hen het maar uitzoeke
    we zitten er voor niets tussen
    x


    Live your life, be happy, it's everything you need...

    Nu ja ik toch niet ><


    Live your life, be happy, it's everything you need...

    het is natuurlijk erg, maar eerlijk gezegd had k geen medeleven ofso...kvind da kweenie oe erg vr chris (en ook vr rihanna), maar toch eerst wil ik meer weten.


    We are only a moment.

    ik moet Rihanna niet:x dus Chris(a)


    Let the speakers blow youre mind ||

    Rihanna. Hoe dúrft Chris zoiets te doen!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Chris
    Ik haat Rihanna niet
    Maar ik kies voor Chris omdat ik wel snap waarom die dat heeft gedaan.(Ze heeft hem smsgelzen en dat voor shit[/sorry]) dan zou ik ook gaan slaan hoor, ik ga al slaan als iemand me mobiel aanraakt

    pfah, ik kies niet ^^


    Some people make the world special just by being in it

    Geen van beiden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.