• Aangezien het tegenwoordig een beetje saai wordt op het forum [Weinig nieuwe topics/posts en aangezien ik geen leven heb kijk ik om de 5 seconden. Dus het kan aan mij liggen. maar daar gaat het even niet om], dacht ik: Laten we ff lachen.
    Dus, wat zijn de meest idiote uitspraken/acties van vrienden, familie, leraren
    Dat laatste het liefst. Die zijn het grappigst.
    Ik weet niet echt een uitspraak, maar wel een actie:
    Ik trapte een keer een flesje om, dus wij snel opstaan en tas weghalen enzo, trapt degene die naast mij zat hem nog een keer om ><
    Of een discussie tussen 2 jongens uit mijn klas over wat beter was, worst van de hema of een viandel: 'Je doet toch geen viandel bij de boerenkool!' 'Maar toch ook geen worst van de hema bij de friet!' Dat klonk op dat moment best grappig ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gym leraar ;
    Schoenen uit,Sokken uit,zoveel mogelijk kleren uit.

    Dat klonk nogal vies,

    nu krijg marieke een beurd..

    we hadden het met Natuur orientatie.. over voortplanten.. dus wij gelijk helemaal stuk natuurlijk xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Een meisje die ik ken. 'Wanneer gaan we de eifeltoren bezoeken?' 'Wanneer we er tijd voor hebben meid.' 'Dat is toch zo ver niet, we zijn er echt snel met de auto!' 'Hoe zou jij dat forceren?' 'De eifeltoren staat toch in België?' Droog oO


    What you see, is what you get.

    -Volgens de taxatie van de expert zal de schade tussen de 250.000 en een kwart miljoen bedragen.
    -In Uw schrijven van 26-6 over de nieuwe eigen bijdrage heeft u mij allervriendelijkst tot mejuffrouw bevorderd, wat echter in samenhang met mijn voornaam Henk helaas aanleiding tot pijnlijke vermoedens kan geven.
    -De andere wagen was absoluut onzichtbaar en toen verdween hij.
    -De andere auto kwam met de mijne in botsing zonder mij zijn bedoeling kenbaar te maken.
    -In hoog tempo naderde de telegraafpaal mij. Ik begon te zigzaggen maar ondanks dat raakte de telegraafpaal mij tegen de radiator.
    -Nog voor ik hem aanreed was ik er al van overtuigd, dat deze oude man nooit de overkant van de straat zou bereiken.
    -Omdat de voetganger niet beslissen kon naar welke kant hij wegrennen moest, reed ik over hem heen.
    -Toen ik een vlieg wilde doodslaan raakte ik een lichtmast.
    -In eerste instantie heb ik tegen de politie gezegd dat ik niet gewond was, maar toen ik mijn hoed afzette bemerkte ik de schedelbreuk.
    -Toen ik met mijn auto van de weg raakte, werd ik eruit geslingerd en kwam ik in het weiland terecht. Een paar koeien vonden mij later in mijn gat.
    -Kort en goed: Als ik het geld niet binnen 8 dagen ontvang, zie ik er geheel vanaf.
    -Mijn bruid heeft de agenten, die het ongeval kwamen opnemen, alles laten zien wat ze maar wilden zien.
    -Ik dacht dat het raam openstond. Het was echter gesloten, hetgeen ik pas bemerkte toen ik mijn hoofd naar buiten stak.
    -Laat u het mij a.u.b. Weten indien u deze brief niet heeft ontvangen.
    -Mij treft het ongeval geen enkele blaam. De oorzaak was die jonge dame in de minirok. Als u een man bent is een verdere verklaring overbodig; als u een vrouw bent. Begrijpt u het sowieso niet.
    -Moet ik mijn man dan eerst ombrengen voordat ik het geld krijg ?
    -Uw argumenten zijn werkelijk zwak. Voor zulke uitvluchten moet u toch werkelijk een dommer iemand zoeken, maar die zult u bijna niet kunnen vinden.
    -Ik schrijf u vandaag voor de eerste en de laatste keer. Mocht blijken dat u niet antwoord, schrijf ik u direct weer.
    -Wij hebben geen inkomsten uit de melkveehouderij. Met de dood van mijn man is het laatste rund van het erf verdwenen.
    -Ik wilde de straat oversteken. Er kwam een auto van links recht op mij af. Ik dacht dat hij voor mij langs wilde en deed weer een stap terug. Hij wilde echter achter mij langs. Toen ik dat merkte deed ik snel weer twee passen vooruit. Maar de bestuurder had ook gereageerd en wilde nu toch voor mij langs. Hij stopte en draaide zijn raampje open. Woedend riep hij mij toe: "Blijf toch een keertje stilstaan!" Nou, dat deed ik ook inderdaad en toen reed hij mij aan.
    -Ik heb geen levensverzekering nodig. Ik zou graag willen dat iedereen echt treurig is als ik eenmaal sterf.
    -Ik wil mijn kind niet laten inenten. Mijn vriendin heeft haar kind ook laten inenten en daarna is het uit het raam gevallen.
    -Mijn auto reed eenvoudig rechtuit verder, hetgeen er in een bocht in het algemeen toe leidt dat men de weg verlaat.
    -Alle rekeningen die ik ontvang, betaal ik nooit onmiddellijk, daar mij daarvoor eenvoudig het geld ontbreekt. De rekeningen worden integendeel in een grote trommel gestort waar ik er iedere maand geblinddoekt drie uit trek. Deze rekeningen betaal ik dan prompt. Ik verzoek u dan ook te wachten tot het lot u getroffen heeft.
    -Meteen na de dood van mijn man ben ik weduwe geworden.
    zoo, en dat was een mailtje wat ik ff moest kopierenxD


    GENIAAL xD :D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijn fantastische voel het sarcasme in dit woord leerkracht wiskunde zei een keer zo:
    '.. Oké mensen, reken dit eens uit uit je blote hoofd.'
    Jammer voor hem dat niemand in de klas kaal is fseuxD


    And the wheels just keep on spinnin'

    Het komt vet vaak voor dat wer ergen zitten en dan zegt me vriedin uit het niets 'ieuw, kwijl' en dan haald ze haar hand langs haar bek en veegt ze der kwijl weg x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    zitten zo 2 jongens achter me in de klas,
    zegt de een tegen een vriendin van mij die naast me zat:
    je bent een hoer...
    zegt die andere jongen zo:hier heb je 50 cent,mag ik je nu neuken?

    Dat was op dat moment best droog >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wiskunde leraar tegen meisje uit klas: Noor Ga Door -van werken-

    Hele klas lag dubbel

    klonk echt fout >.<


    Smile with your heart.

    Vriend: Hey mardukas, hoe ging jou toets!

    Ik: Ik heb denk ik wel een goeie onvoldoende :Y) (ik wou voldoende zeggen. :P)


    One who knows nothing can understand nothing.

    "Omdat de voetganger niet beslissen kon naar welke kant hij wegrennen moest, reed ik over hem heen."

    Geniaal! xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Nouuu ;'D
    Ik was maandag in een museum we moesten opschrijven wat een fossiel was: Zeg ik tegen een vriendin: Versteend orgasme (ipv organisme) had ze dat zo half gehoord en wilt ze zo opschrijven, vraagt ze zo ter bevestiging: "Versteend orgasme hé?"
    Ik keek zo naar dur van o_O
    Toen had ze hem door ;'D

    Nouuu ;'D
    Ik was maandag in een museum we moesten opschrijven wat een fossiel was: Zeg ik tegen een vriendin: Versteend orgasme (ipv organisme) had ze dat zo half gehoord en wilt ze zo opschrijven, vraagt ze zo ter bevestiging: "Versteend orgasme hé?"
    Ik keek zo naar dur van o_O
    Toen had ze hem door ;'D
    Whahah geweldig x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik werkte bij een poelier en daar kwam een klant (vermoedelijk wou hij soep maken en de kip tot boulion laten trekken) maar hij vroeg om een kippetje om af te trekken.

    mijn reactie dat lukt niet bij een kip denk dan dat u een haan moet hebben en dan nog lijkt het me moeilijk.


    muziek altijd overal

    Er zit een dik meisje in mijn vroegere klas (extreem dik) we moesten een dialoog doen en zij zegt "remeber the day that our child was burnd" heel de klas lag plat van het lache, ze moest geboren zeggen in plaats vn verbrand. Toen we waren uitgelachen zegt mevrouw zo "alle mannekes zei is stil flo (dik meisje die zelf kei hard aan het lachen was) is bij gekomen. Snappy ? X

    x'D By my in de klas zit ook een dik meisje, en die moest een zin maken met 'baby' en 'be born'. En zy zei 'My child had been born, 3 days ago' en toen riep plots iemand. 'VOLGENS MY ZIT JE KIND NOG VAST IN JE BUIK' omdat ze zo dik is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zei vorige week iets heel intelligents:
    'Zeg Odette (een vriendin), als je lens verschuift, kijk je dan ook scheef?'
    x)


    I clicked my heels and wished for you.