• Wel ik ben dus ontzettend verliefd op een meisje maar ze is dus echt op iemand anders.. misschien helpt het om te flirten.. Maar wat vinden meisjes leuk enzo?? Graag advies.. En liefst zeg ik nie zo van ' ja ik ben verliefd op u! ' want we zijn goede vrienden en mss zou dat onze vriendschap kunnen schaden.. TIPS.?


    Take my hand tonight

    Je moet het voorzichtig aanpakken en haar gevoelens een beetje aftasten. Kijken of ze misschien wat voor jou zou kunnen voelen of ofdat het niet het geval is. Je moet haar zeker niet dwingen of het forceren, dat is nooit goed.


    What you see, is what you get.

    Je moet het voorzichtig aanpakken en haar gevoelens een beetje aftasten. Kijken of ze misschien wat voor jou zou kunnen voelen of ofdat het niet het geval is. Je moet haar zeker niet dwingen of het forceren, dat is nooit goed.

    ik denk wel dat ze iets voor me voelt maar niet veel maar 15 % ( als ik het met procent doe )


    Take my hand tonight

    Ik weet niet... Als dat meisje echt heel hard op iemand anderw verliefd is dan zou ik maar naar iemand anders gaan vissen. Een meisje, altans ik ben daar één van, als ze haar zinnen op iemand/iets heeft gezet is ze niet meer los te krijgen en gaat ze op haar doel af.

    Ik zou je vriend eropaf sturen, en hem laten zeggen: 'He, ik vind .. en .. een goed koppel, vind je ook niet dat je bij hem past?' En dan antwoord afwachten. Als ze jou ook ziet zitten zegt ze wel ja ofzo, en dan kan je altijd je kans grijpen. Of je stuurt een Mail, en als ze iets doms terug stuurt kan je altijd nog zeggen dat je dronken was of dat je vriend hem had gestuurd.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik zou je vriend eropaf sturen, en hem laten zeggen: 'He, ik vind .. en .. een goed koppel, vind je ook niet dat je bij hem past?' En dan antwoord afwachten. Als ze jou ook ziet zitten zegt ze wel ja ofzo, en dan kan je altijd je kans grijpen. Of je stuurt een Mail, en als ze iets doms terug stuurt kan je altijd nog zeggen dat je dronken was of dat je vriend hem had gestuurd.


    Wrong -puuuuuut- Zoiets zeg je toch niet Ô_ô Als een jongen met zoiets naar mij moest komen, daar knap ik al meteen op af hoor.

    Vooral niet fluiten naar d'r! Daar heb ik echt een hekel aan. En ik denk ook wel meerdere meisjes.
    Alleen wel doen als je weet dat ze jou al een beetje leuk vind ;')

    Maargoed. Misschien moet je iets liefs naar d'r sturen, een knuffeltje ofzo, met een kaartje waar iets op staat waar ze goed over na moet denken.
    Zegmaar een stille hint dat jij op haar bent.


    a figment of your imagination

    Ik zou je vriend eropaf sturen, en hem laten zeggen: 'He, ik vind .. en .. een goed koppel, vind je ook niet dat je bij hem past?' En dan antwoord afwachten. Als ze jou ook ziet zitten zegt ze wel ja ofzo, en dan kan je altijd je kans grijpen. Of je stuurt een Mail, en als ze iets doms terug stuurt kan je altijd nog zeggen dat je dronken was of dat je vriend hem had gestuurd.

    ik ben 11 wtf ga ik zeggen dat ik dronken ben maar ik hield wel van dat eerste idee
    wat ik al heb gedaan is iedereen van de klas gematched met elkaar en we waren het 2de beste koppel volgens die date meter ( ook al is dat bull shit ) ze heeft niet echt iets gezegd alleen dat ik het toevallig vond waarop ze ja zei.. toen glimlachte ze en ze bloosde een beetje.. goed teken of slecht teken??? zou ze zich schamen, mss?


    Take my hand tonight

    Vooral niet fluiten naar d'r! Daar heb ik echt een hekel aan. En ik denk ook wel meerdere meisjes.
    Alleen wel doen als je weet dat ze jou al een beetje leuk vind ;')

    Maargoed. Misschien moet je iets liefs naar d'r sturen, een knuffeltje ofzo, met een kaartje waar iets op staat waar ze goed over na moet denken.
    Zegmaar een stille hint dat jij op haar bent.

    haha dat fluiten zou ik zelf NOOIT doen


    Take my hand tonight

    (...)

    Wrong -puuuuuut- Zoiets zeg je toch niet Ô_ô Als een jongen met zoiets naar mij moest komen, daar knap ik al meteen op af hoor.


    IK ZEG TOCH OOK ZIJN VRIEND! (:


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)

    Wrong -puuuuuut- Zoiets zeg je toch niet Ô_ô Als een jongen met zoiets naar mij moest komen, daar knap ik al meteen op af hoor.


    Volledig akkoord. En ik zou zijn vriend er ook niet op afsturen. Geen goed idee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    stap voor stap :)
    als je zo bang bent haar te verliezen als vriendin doe je het best rustig aan en begin je gwn af en toe meer te flirten, geef je is een complimentje ofzo
    zo zal ze het wel merken,zal ze erop reageren en zo weet je waar je staat en of het lukt;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    stap voor stap :)
    als je zo bang bent haar te verliezen als vriendin doe je het best rustig aan en begin je gwn af en toe meer te flirten, geef je is een complimentje ofzo
    zo zal ze het wel merken,zal ze erop reageren en zo weet je waar je staat en of het lukt;)
    Xx

    oké


    Take my hand tonight

    Ik weet niet... Als dat meisje echt heel hard op iemand anderw verliefd is dan zou ik maar naar iemand anders gaan vissen. Een meisje, altans ik ben daar één van, als ze haar zinnen op iemand/iets heeft gezet is ze niet meer los te krijgen en gaat ze op haar doel af.

    dan kan ik het vergeten :(


    Take my hand tonight

    (...)

    Wrong -puuuuuut- Zoiets zeg je toch niet Ô_ô Als een jongen met zoiets naar mij moest komen, daar knap ik al meteen op af hoor.

    maar ze zei ook een VRIEND


    Take my hand tonight