• Niet dus, ><.
    Djeezus, vandaag was het dus weer school en het was alsof het nooit vakantie was geweest, het eerste wat ik kreeg als opmerking was Charissa draai u naarvoren ik zat drie minuten neer, damn ik haat school.><


    *He's the one.

    Ik haat ook school, toen ik opstond was het eerste wat ik zei ah tyfus school XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ja ik ook
    iedereen was vrolijk
    like wtf?
    ik liep echt als een zombie door de school
    en degene naast mij praatte het eerste uur
    het was serieus 1 minuut na de bel;
    Ja shannon, kom maar vooraan zitten.
    Ik zei niks, iemand achterin;
    Ja shannon, 250x ik mag niet praten in de les.

    naja toen begon ik een beetje met heel veel te schelden, en toen moest ik 2 uur buiten staan ¬¬


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Tja, dan moet je niet omgedraait in de klas zitten..
    Leraren die boeit het niet of het nou net vakantie geweest is of niet. Als je zo gaat denken dan kan je elke dag wel wat door de vingers zien.

    Wij hadden vandaag zo een pussy als leraar, niemand luisterd naar hem, dus ik zo heel uitgebreid midden in de les tegen mijn vriendinnen vertellen wat ik in de vakantie heb gedaan, zegt die leraar zo 'Joy wees eens s..' Ik steek zo mijn hand op 'Sst ff wachten' :')
    Toen kon ik nog mijn verhaal niet afmaken want iedereen begon te lachen ><
    Maar ik had maar een halve dag school want ik moest daarna voor een stuk of 100 miljoen[/KUCH300KUCH] mensen mijn gedicht voorlezen ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ja ik ook
    iedereen was vrolijk
    like wtf?
    ik liep echt als een zombie door de school
    en degene naast mij praatte het eerste uur
    het was serieus 1 minuut na de bel;
    Ja shannon, kom maar vooraan zitten.
    Ik zei niks, iemand achterin;
    Ja shannon, 250x ik mag niet praten in de les.

    naja toen begon ik een beetje met heel veel te schelden, en toen moest ik 2 uur buiten staan ¬¬


    Damn bij mij ook, iedereen vet actief ik zat daar ngo half in slaap, niet normaal .><


    *He's the one.

    Haha, ik heb nu vakantie..
    Maar was een beetje saai.. -aa-


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Wij mochten beginnen met muziek en dan dansen op K3 :S Daarna 1 uur pauze. Toen knutselen: een stoffen kralenketting maken :S En daarna praten over politiek en discussieren.

    Dat was mijn GEWELDIGE schooldag.:Y)


    Think before you act.

    Bij ons ging het eerste lesuur van start met als eerste zin: "Goed mannekes, over twee weken examens, we zullen hard moeten gaan werken!"


    Tanya is de beste.

    Damn zwijg me over exames,, ik heb er nu al geen zin meer in, ><


    *He's the one.

    Dat had ik ook op dat moment. I mean, damn. Het eerste lesuur, op een maandag, nà de vakantie en dan nog wel Frans. =='


    Tanya is de beste.

    Ghehe, ben al een week naar school geweest :'3


    I don't need words to feel those lips.

    ik haar ook school man


    /

    Hetzelfde bij mij. ><
    Mijn lerares Nederlands ging me uitlachen omdat ze dacht dat ik loog over het feit dat ik derde was geworden met een schrijfwedstrijd.
    'Jij derde? Laat me niet lachen.'

    ja ik ook
    iedereen was vrolijk
    like wtf?
    ik liep echt als een zombie door de school
    en degene naast mij praatte het eerste uur
    het was serieus 1 minuut na de bel;
    Ja shannon, kom maar vooraan zitten.
    Ik zei niks, iemand achterin;
    Ja shannon, 250x ik mag niet praten in de les.

    naja toen begon ik een beetje met heel veel te schelden, en toen moest ik 2 uur buiten staan ¬¬


    Ik was vrolijk xD, kei raar anders heb ik een ochtendhumeur tot ergens in de namiddag, ik was gewoon weg klaar wakker, mijn leerkrachten keken me toch raar aan xD


    Live life limitless.

    Whéhéhh 'khaat school
    maar wij maken de lessen
    (huhuumm Lessen :X) gwn leuk
    lachen, propjes, briefjes =)


    Live your life, be happy, it's everything you need...