En hoorde ons? :'D
Jongeh o.o Nouja niet mij ofzo, maar die dudes met wie ik was maakte zo'n takke herrie :'D Vonden 't niet leuk dusja.
Relde dat hele concert aan onze kant, nerds. |:
Ze riepen keihard SLAYER, enzo
Ohja en ze gingen keihard Metro Station, shake it, zingen. :') Maar ik ben benieuwt, wie hoorde 't?
Tot nu toe 4 mensen die ik ken :')
-
1 maart 2009 - 21:131 maart 2009 - 21:29
Oja btw.. omdat die opmerkingen van 'ik vind een band ronduit (negatief gezijver)..' niet toegestaan zijn zeg ik maar netjes. Ik vind Metro Station niet zo plezierig om aan te horen..
Wie du mir, so ich dir.
1 maart 2009 - 21:29Omg hoe deden ze dat? Ö
Met de stempeltruc.
3 binnengekomen, 1tje tegegehouden :'D
Maar die zei gewoon van: Ja jongeh, is nep maar euh ik wil dat concert echt graag zien. [/lieg]
Beveiliging: Oke loop dan maar door.
Dusja zo.
:') Ze kopen sowieso nooit een kaartje1 maart 2009 - 21:30Ik ben niet geweest. Vind hun maar niets n_n' Maar leuk voor jouw (':
And about die nerds die Shake it begonnen zingen: Ram erop, yeah!1 maart 2009 - 21:30Oja btw.. omdat die opmerkingen van 'ik vind een band ronduit (negatief gezijver)..' zeg ik maar netjes. Ik vind Metro Station niet zo plezierig om aan te horen..
Nee zij haten het ook.
Daarom vinden ze 't vet leuk om mensen emt dat klote nummer te stalken.1 maart 2009 - 21:31(...)
Met de stempeltruc.
3 binnengekomen, 1tje tegegehouden :'D
Maar die zei gewoon van: Ja jongeh, is nep maar euh ik wil dat concert echt graag zien. [/lieg]
Beveiliging: Oke loop dan maar door.
Dusja zo.
:') Ze kopen sowieso nooit een kaartje
Wth, is de stempeltruk? :'D1 maart 2009 - 21:31Ik ben niet geweest. Vind hun maar niets n_n' Maar leuk voor jouw (':
And about die nerds die Shake it begonnen zingen: Ram erop, yeah!
Die nerds zijn wel m'n vrienden :'D
Ookal deed ik toen even alsof ik ze niet kende |:1 maart 2009 - 21:32(...)
Wth, is de stempeltruk? :'D
Alsje gaat roken krijg je een stempel zodat ze weten dat je al binnen was.
Nou stempel likken en overdrukken. Tadaaa
Maar er zijn nog meer manieren.1 maart 2009 - 21:32(...)
Wth, is de stempeltruk? :'D
hocus pokes pilates pas ik wou dat ik een stempel was? n_n1 maart 2009 - 21:32Oja btw.. omdat die opmerkingen van 'ik vind een band ronduit (negatief gezijver)..' niet toegestaan zijn zeg ik maar netjes. Ik vind Metro Station niet zo plezierig om aan te horen..
[/mee eens]Everything means nothing, if I ain't got you.
1 maart 2009 - 21:33(...)
Die nerds zijn wel m'n vrienden :'D
Ookal deed ik toen even alsof ik ze niet kende |:
Ooeeh sorry wist ik niet. Voel je je nu beledigd ofsoo?1 maart 2009 - 21:33(...)
Maar er zijn nog meer manieren.
ehm, wat? Likken?Everything means nothing, if I ain't got you.
1 maart 2009 - 21:34(...)
Maar er zijn nog meer manieren.
Muha, die ga ik een keertje gebruiken.2 maart 2009 - 17:56ik zat op betere oorden (aka Hammerfall & Sabaton .)
3 maart 2009 - 7:25Ik was er maar ik zag alleen Sonja &nd jou niet hoor Taar
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
3 maart 2009 - 7:56