• Helloooo ;3
    Jhaa jhaa ik ben vanaf vandaag, half één tot en met vanavond na achten helemaal alleen thuis. Yeaaah ! Maar nu het probleem; Ik weet niet wat ik moet doen >,< Jawel, ik moet me spreektbeurt van Rubens verder afwerken maar als ik daarmee klaar ben ga ik verveeld zijn. Iemand een idee wat ik kan doen tegen de verveling etc?

    Xx'

    dinge doen die je normaal nooit doet als je ouders thuis zijn xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Gillen ;3


    We can only learn to love by loving.

    @tomfreakske
    En wat stel je voor? (':

    Ik ben ook alleen thuis deze namiddag. En ja, dit kind moet ook een spreekbeurt maken. Over de Contrareformatie O.o Saai dus. Ik heb niet echt tips tegen verveling, want ik verveel me zelf hier dood --"


    Listen to what we're not saying..

    Naar de stad:Y) Koopzondag ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    @tomfreakske
    En wat stel je voor? (':

    naakt rondlopen x'D
    gnahaha nee grpj;)
    weet niet als mijn ouders niet thuis zijn zit ik eigenlijk achter de comp (zoals altijd) en dans ik ook meestal is een th-concert volledig uit want ik heb dn geen kans dat m'n ma ofzo binnen komt wandelen om te zeggen dat ze tv gaat kijken of gaat kuisen o°oxD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Nu moet je de film Home Alone is gaan zien ^^


    http://www.moviemeter.nl/film/1162


    Niet geschoten is altijd mis..

    De kast leegsnoepen :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jhaa joh! Naakt rondlopen, wat een goed idee x) Nee joek n_n Ik zie wel wat'k doe.
    Nog mensen met ideeën?!

    Nu moet je de film Home Alone is gaan zien ^^


    http://www.moviemeter.nl/film/1162


    Die heb ik al twintigduizend keer gezien en ik ken hem ongeveer vanbuiten --'
    @Marshmellow
    Ik eet geen snoep :Y)

    Koekjesdeeg maken en het beslag op eten x')Hebben ik en mn vriendin eens gedaan. God dat ws fun xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jhaa joh! Naakt rondlopen, wat een goed idee x) Nee joek n_n Ik zie wel wat'k doe.
    Nog mensen met ideeën?!
    \

    NAAR MIJ TOE KOMEN ;3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Die heb ik al twintigduizend keer gezien en ik ken hem ongeveer vanbuiten --'
    @Marshmellow
    Ik eet geen snoep :Y)

    Euhm iets anders dan?
    het eerste wat ik dan doe is gewoon eten waar ik zin in heb al ze weg zijn^^
    En de tv opzetten, maar dat komt omdat ik voor zes uur 's avonds geen tv mag kijken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    je vrienden uitnodigen xD en het gezellig maken XxX


    /

    je vrienden uitnodigen xD en het gezellig maken XxX


    /