• Hoi.

    Ik haat dus de films van High School Musical maar sommige liedje hebben zulke mooie lyrics. Bv. I gotta go my own way.

    http://www.youtube.com/watch?v=g8qNphSO8Sg

    http://www.youtube.com/watch?v=tvkh29RKFRY

    <3


    Let's do this poo

    (...)

    Ga ik mee akkoord!:Y)


    Ik ga dubbel akkoord


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Gsus, haat iédereen HSM ofzo? ><

    Gsus, haat iédereen HSM ofzo? ><



    Iemand haten is iets heel wat anders dan iemand slecht vinden acteren of zingen.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    I don't like HSM. Mijn moeder kwam eens thuis met zo'n gratis cd daarvan ofso, met allerlei liedjes van HSM erop. Ze wilde mij ermee opschepen, maar ik wilde zo'n vervloekt ding niet in mijn kamer hebben. Wat denkt ze wel? :Y) Maargoed, als anderen het wel leuk vinden respecteer ik dat.

    BTW: Zac Efron vind ik echt horrible. Hij acteert echt té overdreven naar mijn idee :X xD


    dat is omdat Zac Efron [naar mijn idee] niet kán acteren, ik heb hem alleen nog maar in HSM gezien, maar mij lijkt hij gewoon een tot leven gekomen Ken


    You're a star in heaven.

    (...)

    maar mij lijkt hij gewoon een tot leven gekomen Ken



    prachTig gezegd xD


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik vind het sowieso geen zak aan. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)


    prachTig gezegd xD


    haha tnx x']


    You're a star in heaven.

    Ik kijk altijd samen met mijn oppaskindjes naar HSM. En ben met een paar vriendinnen naar HSM 3 gegaan in de bios, om naar Zac te kijken(H)
    Maar ik vind sommige liedjes wel leuk


    Let the speakers blow youre mind ||

    nu ga ik iets vertellen waar ik me zoooo voor schaam, maaaaaaaar ik heb dat liedje 'I gotta go my own way' al 201 keer beluisterd op myn iPod >,< Dat staaat dus wel op 2de meeste beluisterd heaaa Ö maar ik ben daar 'n tijdje aan verslaafd geweest, terwijl ik dat nummer nu zo haatt, wrs omdat ik dt véél te véél heb afgespeelt >,<


    Some people make the world special just by being in it