• Jah sorry hoor, maar de meeste mensen zetten hun quiz in de spotlight, maar dan worden ze niet eens gemaakt. Eigenlijk heeft de spotlight geen nut meer. Iedereen zit veel liever op het forum, of zitten elkaar liever uit te kakn dan quizen te maken. Is quizlet daarom hier, alleen voor het forum. Ik dacht het niet.

    Mijn mening.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)

    Mijn nieuwste ook niet. Dat is omdat er één geen famous people inkomen. En twee, idunoo, omdat ie slecht is? Maar mijn andere Quiz, Herken de homo die is dan weer érg popu ofsoo --' Omdat er wél beroemdheden invoor komen.

    Dat is meestal, dan word ie nouwelijks gemaakt..
    Ik heb ook een quiz die niet over beroemde mensen gaat en die is nog geen 10 keer gemaakt xD
    Meestal is het ook zo dat de quizzen van bekendere leden vaker worden gemaakt, hoe vreselijk slecht ze ook kunnen zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    geloof me, dat was verleden tijd, toen quizlet nog niet overvol van de tokio hotel verhaaltjes stond. :')

    Maar het zijn nog 2000 mensen xD
    Ik ben al blij als 20 mensen mijn quiz maken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)

    Mijn nieuwste ook niet. Dat is omdat er één geen famous people inkomen. En twee, idunoo, omdat ie slecht is? Maar mijn andere Quiz, Herken de homo die is dan weer érg popu ofsoo --' Omdat er wél beroemdheden invoor komen.

    ik ken het. in de mijne zitten tegenwoordig oomk geen beroemdheden meer. :') zohé. haast niemand maakt ze meer. :X 30x is het hoogste aantal per deel volgens mij. x_x
    maarhey, verhalen zonder beroemdheden zijn des te leuker. :'D en ze lezen de beroemdheid verhalen toch alleen maar omdat ze willen dat het echt was en niet omdat het verhaal zo goed is. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Maar het zijn nog 2000 mensen xD
    Ik ben al blij als 20 mensen mijn quiz maken.

    daar ben ik tegenwoordig ook blij mee. :') ik meen het. mijn quizzen worden lang niet meer zo best gemaakt. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Dat is meestal, dan word ie nouwelijks gemaakt..
    Ik heb ook een quiz die niet over beroemde mensen gaat en die is nog geen 10 keer gemaakt xD
    Meestal is het ook zo dat de quizzen van bekendere leden vaker worden gemaakt, hoe vreselijk slecht ze ook kunnen zijn.

    ja, dat is gewoon zo. x_x ze maken dan de quizzen van die 'populaire mensen' en meestal zijn ze zo belabberd geschreven dat het pijn doet aan je ogen. x_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn quiz staan nu ongeveer al een half uur in de spotlight en nog geen enkele keer gemaakt. Allé hij is wel gemaakt maar dat was door de reclame op het forum ^^.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Dat is meestal, dan word ie nouwelijks gemaakt..
    Ik heb ook een quiz die niet over beroemde mensen gaat en die is nog geen 10 keer gemaakt xD
    Meestal is het ook zo dat de quizzen van bekendere leden vaker worden gemaakt, hoe vreselijk slecht ze ook kunnen zijn.


    Indeed.. Ik was overlaatst aan het rondkijken, kwam ik op een quiz -is naam kwijt- en ik las de uitkomst. Het ging ongeveer als volgt:
    Je liep naar de badkamer. Je poetste je tanden en ging naar school. Na school ging je terug naar huis. Daar keek je TV. Als je ouders thuiskwamen, at je met hun. Daarna maakte je je huiswerk en vervolgens ging je slapen. De volgende morgen was het vakantie. Eindelijk, riep je. Je ging achter de computer zitten. Dan ging je plaatjes opzoeken. Je kwam terecht bij de site van TH. Je klikte erop en werd meteen verliefd op Bill. Je won een meet en greet voor het concert morgen. De volgende dag ging je naar de m&g. Bill werd meteen verliefd op je en gaf je zijn gegevens. Jij deed dat ook. Toen je wegmoest, kuste hij je op de mond en vroeg, Wil je mijn vriendin zijn? Jhaa, antwoord je.
    En zo verder :Y) En die is iets over de tweehonderd keer gemaakt x) Ik word moet van dat soort Quizzen.

    (...)
    daar ben ik tegenwoordig ook blij mee. :') ik meen het. mijn quizzen worden lang niet meer zo best gemaakt. ;p

    2-0-0-0.
    Like, wtf. Ik wist niet eens dat er zo veel idiote doorgedraaide fangirls/boys in nl en belgie zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    ik ken het. in de mijne zitten tegenwoordig oomk geen beroemdheden meer. :') zohé. haast niemand maakt ze meer. :X 30x is het hoogste aantal per deel volgens mij. x_x
    maarhey, verhalen zonder beroemdheden zijn des te leuker. :'D en ze lezen de beroemdheid verhalen toch alleen maar omdat ze willen dat het echt was en niet omdat het verhaal zo goed is. n_n


    -grinnikt en kijkt naar d'r tekstje dat ze uit een Quiz mét TH heeft gehaald- Ghehe, mijn Quiz, de proloog staat er minstens al een week op en is 11 keer gemaakt :Y)

    (...)

    Indeed.. Ik was overlaatst aan het rondkijken, kwam ik op een quiz -is naam kwijt- en ik las de uitkomst. Het ging ongeveer als volgt:
    Je liep naar de badkamer. Je poetste je tanden en ging naar school. Na school ging je terug naar huis. Daar keek je TV. Als je ouders thuiskwamen, at je met hun. Daarna maakte je je huiswerk en vervolgens ging je slapen. De volgende morgen was het vakantie. Eindelijk, riep je. Je ging achter de computer zitten. Dan ging je plaatjes opzoeken. Je kwam terecht bij de site van TH. Je klikte erop en werd meteen verliefd op Bill. Je won een meet en greet voor het concert morgen. De volgende dag ging je naar de m&g. Bill werd meteen verliefd op je en gaf je zijn gegevens. Jij deed dat ook. Toen je wegmoest, kuste hij je op de mond en vroeg, Wil je mijn vriendin zijn? Jhaa, antwoord je.
    En zo verder :Y) En die is iets over de tweehonderd keer gemaakt x) Ik word moet van dat soort Quizzen.

    DAT KOMT ME BEKEND VOOR ö
    Oja, dat was de manier waarop ik schreef toen ik in groep 4 zat :')
    Zielig dat mensen die quizzen maken en er ook nog bij zetten dat ze helemaal geweldig zijn, alleen om te slijmen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    2-0-0-0.
    Like, wtf. Ik wist niet eens dat er zo veel idiote doorgedraaide fangirls/boys in nl en belgie zijn.

    ja blijkbaar. :X
    maar dat ding staat al langer dan een jaar online hè. :') vergeet dat niet. [a]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    DAT KOMT ME BEKEND VOOR ö
    Oja, dat was de manier waarop ik schreef toen ik in groep 4 zat :')
    Zielig dat mensen die quizzen maken en er ook nog bij zetten dat ze helemaal geweldig zijn, alleen om te slijmen.

    ik lach me daar stuk om. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    ja blijkbaar. :X
    maar dat ding staat al langer dan een jaar online hè. :') vergeet dat niet. [a]

    De mijne staat al meer dan een maand online. 11 keer gemaakt, op zijn hoogst. 11 x 12 is geen 2000.
    denk ik.
    OMG er komt net zo een dronken mensje langlopen om ff aan de overkant van de straat te gaan kotsen.
    :X<--- doet ff alsof dat popptje groen is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    ik lach me daar stuk om. :')

    Ik irriteer me daar kapot aan -.-'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    De mijne staat al meer dan een maand online. 11 keer gemaakt, op zijn hoogst. 11 x 12 is geen 2000.
    denk ik.
    OMG er komt net zo een dronken mensje langlopen om ff aan de overkant van de straat te gaan kotsen.
    :X<--- doet ff alsof dat popptje groen is.

    oh my god, dat is zo goooor. o_o
    maar oké, laten we zeggen dat ik geluk heb gehad met zoveel makers. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.